עושים כבוד לשר האוצר לשעבר, משה כחלון. קטע הכביש החדש בין אופקים לשדה תימן, שאמור להיפתח בסוף החודש לתנועת כלי רכב, ייקרא על שמו של כחלון, אשר כיום אינו משמש בתפקיד ציבורי או פוליטי. כך החליטו בימים אלה ועדת השמות העירונית ומליאת מועצת עיריית אופקים. כחלון נעתר בחיוב להזמנת העירייה להיות אורח הכבוד בטקס חנוכת הכביש החדש.
2 צפייה בגלריה
כביש החדש בין אופקים לשדה תימן ליד באר שבע.
כביש החדש בין אופקים לשדה תימן ליד באר שבע.
כביש החדש בין אופקים לשדה תימן ליד באר שבע.
( צילום: דוברות עיריית אופקים)
הכביש, אשר צפוי להיפתח לתנועת כלי רכב ב- 29.11, יהווה עורק תנועה משמעותי עבור תושבי שכונת "אפיקי נחל", שבה שווקו כבר למעלה מ- 7,500 יחידות דיור והוא יקצר באופן משמעותי את זמן הנסיעה מאופקים לבאר-שבע וישמש ככניסה נוספת לעיר. כמו כן, פתיחתו של הכביש החדש תפחית את עומסי התנועה בשעות הבוקר והערב בצומת גילת ובצומת הנשיא (משמר הנגב) הממוקמים בכביש הקיים בין אופקים לבאר-שבע.
"לא לחינם נאבקנו כד שסלילת הכביש תצא אל הפועל", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, "אנו שמחים שהמאבק נשא פרי ובקרוב מאד ישרת הכביש אלפים רבים מתושבי אופקים והסביבה. אופקים חבה חוב גדול לשר לשעבר כחלון, שאלמלא מעורבותו הישירה סלילת הכביש לא היתה יוצאת אל הפועל. באותם ימים התמודדנו עם תכנית להקפיא את סלילת הכביש החשוב הזה, ורק פנייה לשר כחלון הביאה לפריצת הדרך המיוחלת אשר אפשרה את התחלת העבודות".

2 צפייה בגלריה
משה כחלון
משה כחלון
משה כחלון
(צילום: גיל יוחנן)

קראו גם:

יו"ר האופוזיציה בעיריית אופקים, גדעון סבגי, אמר, כי "מדובר בעוד החלטה הזויה מכלל ההחלטות שמתקבלות בעירייה מדי יום, החלטה שמשרתת ככל הנראה אינטרסים אישיים של מקורבים לראש העירייה".
חבר מועצת עיריית אופקים, איש סיעת "יש עתיד", טל מגרה, אמר כי "אני מברך על פתיחת הכביש החדש. זה יפחית את הפקקים ויסייע לתושבי העיר והאזור. לגבי השם זה משני מבחינתי. ברור שזה מוזר, אבל האמת שלא ייחסתי לזה חשיבות כל כך גדולה. אני מתמקד בנושאים שיקדמו את העיר".