כאשר פיטר (36) וחרדין (29) הימסקרק, זוג נוצרים אוהבי ישראל מהולנד, הגיעו לפני כשנתיים לארץ כדי להתנדב, הם לא תיארו לעצמם שבתום התקופה הם יבחרו לקרוא לבתם הבכורה על שם המקום שבו הם התנדבו.
1 צפייה בגלריה
בני הזוג מהולנד
בני הזוג מהולנד
בני הזוג מהולנד
(צילום: פרטי)
בני הזוג הימסקרק טיפחו בהולנד קריירות מרשימות - פיטר היה איש יחסי ציבור ומכירות, וחרדין עבדה כאחות ומנהלת מחלקה במוסד לאנשים עם מוגבלויות. למרות החיים הנוחים שהיו להם בהולנד, החליטו השניים לעזוב הכל ולעבור לישראל כדי להתנדב בכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן" שאותו מפעילה עמותת "עדי" המטפלת בילדים ומבוגרים עם מוגבלויות מורכבות.
מיד עם הגעתם התחברו השניים לדיירים ולילדים: חרדין התנדבה במחלקת סיעודי מורכב, ופיטר התנדב עם דיירי הכפר. היא יצרה קשרים מדהימים עם הילדים והמטופלים במחלקה, צחקה, חיבקה ואהבה אותם בכל ליבה. פיטר ליווה דיירים רבים לפעילויות, סיפר להם סיפורים לפני השינה, ואף קיבל הדרכה הידרותרפית בבריכה כדי שיוכל ללוות את הדיירים גם בבריכה הטיפולית.
קראו גם:
כשחרדין הייתה בחודש השמיני להריונה, החליטו השניים לארוז את החפצים ולחזור להולנד לטובת שהייה לצד המשפחה הקרובה. לפני שבוע ילדה חרדין את בתם הבכורה, ולשניים לא היה ספק איך יקראו לה: חנה־עדי, על שם הכפר השיקומי.
"אנחנו מאוד נרגשים ועייפים מהלידה ואנחנו כל כך שמחים על לידתה של חנה־עדי", אומרים בני הזוג. "אנשי ודיירי הכפר נמצאים עמוק בליבנו. השנתיים האחרונות היו מיוחדות עבורנו, לכן בחרנו לתת לה את השם עדי על שם הכפר. בעברית המשמעות של עדי היא תכשיט. היא והכפר הם בהחלט תכשיט עבורנו".