בשלושת השבועות האחרונים, מאז תחילת שנת הלימודים וקצת לפניה, מרכזי השירות של דן בדרום ודן באר שבע חוו עומס חריג של לקוחות, כשהסניפים היו מלאים עד אפס מקום, והנציגים נשארו שעות רבות מעבר לשעות הפעילות הרגילות כדי לתת מענה לכל הפונים.
1 צפייה בגלריה
(אוטובוס דן באר שבע, צילום: הרצל יוסף)

הסיבה לכך היתה פשוטה: אלפי תלמידים (ורבים אחרים) הגיעו לתחנות השירות וחידשו כרטיסי רב קו עם החזרה ללימודים ולאחר ההודעה על סיום השביתה, וקיבלו שירות אדיב וסבלני, למרות העומס.
העומס הכבד נבע ממספר גורמים, בהם תחילת שנת הלימודים לאחר סיום השביתה, הנפקות כרטיסים חדשים, עדכוני כרטיסים עבור תלמידים, וטיפול בכרטיסים של מתנדבי השירות הלאומי והמשרתים בקורסים קדם צבאיים (קד"צים). לצערם של העובדים והלקוחות כאחד, העומס הכבד לווה בתקלות טכניות מרובות במערכות, דבר שהקשה עוד יותר על מתן השירות היעיל.
חברת דן מפעילה תשעה סניפי שירות באזור הדרום. לדן באר שבע ישנם שלושה סניפים: בתחנה המרכזית, בשכונת נווה זאב ובקריית הממשלה. לדן בדרום פועלים סניפים באופקים, שדרות, נתיבות ושני סניפים באשקלון בקסטינה. למרות האתגרים, צוותי השירות של דן הפגינו מסירות יוצאת דופן, כאשר נשארו במרכזי השירות הרבה מעבר לשעות הפעילות הרגילות כדי להבטיח שכל לקוח יקבל מענה.

קראו גם:

בחברה שמחים לציין כי בעקבות המאמצים יוצאי הדופן של הצוות, התקבלו בהנהלת דן בדרום ודן באר שבע מספר מכתבי תודה מלקוחות מרוצים.