אדגר מזרחי, בן 27, אופקים הואשם היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בהמתה בקלות דעת של אורטל לין כהן ז"ל בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה ב-3.5.22 בכביש 25 לכיוון צומת גילת. אורטל לין כהן (35), תושבת אופקים, השאירה אחריה בעל ושני ילדים בני 5 ו-6.
2 צפייה בגלריה
מזירת התאונה
מזירת התאונה
מזירת התאונה
(צילום: דוברות המשטרה)
קראו גם:
על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ואדים סיגל, ביום 03.05.22, בשעות הלילה, נהג הנאשם בהיותו שיכור, בכביש 25 מהיציאה מבאר שבע לכיוון צומת גילת, ביצע עקיפה מסוכנת, סטה ימינה מנתיב נסיעתו ופגע בעוצמה רבה עם רכבו ברכב בו נסעה המנוחה.
כתוצאה מהתאונה, המנוחה שישבה במושב האחורי מצאה את מותה המיידי, נהגת הרכב ונוסעת נוספת נחבלו קשה, ופונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. הנאשם נהג ברכבו, כאשר לצידו נוסעת, זאת למרות שרישיון הרכב שלו פקע למעלה משנה עובר לתאונה ומבלי שהייתה ברשותו פוליסת ביטוח תקפה.
2 צפייה בגלריה
מזירת התאונה
מזירת התאונה
מזירת התאונה
(צילום: דוברות המשטרה)
עוד צוין בכתב האישום כי תוך פרק זמן קצר לאחר שהנאשם פונה לבית החולים בעקבות מעורבותו בתאונה, הוא עזב את בית החולים בטרם השלים את כל הבדיקות ונסע לביתו באופקים. בדרך נתקל במחסום משטרתי, אשר הוקם באזור התאונה, אך לא עשה מאומה כדי לעדכן את השוטרים על מיקומו.
הנאשם המשיך בנסיעה במונית עד לביתו, לאחר מכן עזב את ביתו ולא ענה לשיחות טלפון של שוטרים, אשר ביקשו לזמנו לחקירה.
כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של המתה בקלות דעת, חבלה חמורה, נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רישיון תקף ונהיגה ללא פוליסת ביטוח תקפה. האיש אף הודה בעדותו הראשונה, כי בטרם התאונה צרך במהלך בילוי 5 כוסות ויסקי, אך לא סיפק לחוקריו הסבר מצידו באשר לסיבות ואופן התרחשות התאונה.
הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, שכן "עברו התעבורתי של הנאשם מצביע על כך כי מדובר בעבריין תנועה רצדיביסט, אשר העונשים הקודמים שהוטלו עליו לא הרתיעו אותו, והוא שב ואחז בהגה, למרות היותו שיכור, תוך שהוא מסכן בצורה ממשית את ציבור המשתמשים בדרך".
בבקשת המעצר עוד צוין כי, "הנאשם גרם למותה של המנוחה ולחבלה חמורה של נוסעת אחרת ברכב: "נשים תמימות, אשר בסך הכל ביקשו להגיע בשלום למחוז חפצן". לנאשם 10 הרשעות תעבורה קודמות, בגינן נדון לעונשי פסילה לתקופות שונות.
לעדכונים - חדשות באר שבע