משטרת ישראל הודיעה היום (חמישי) כי סיימה את חקירת תאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה בליל ה-3.5 בכביש 25, צפונית לבאר שבע, סמוך לשדה תימן. הוגשה הצהרת תובע, ובקרוב יוגש כתב אישום נגד נהג הרכב הפוגע, תושב אופקים בן 27.
2 צפייה בגלריה
מזירת התאונה
מזירת התאונה
מזירת התאונה
(צילום: דוברות המשטרה)
התאונה הקטלנית התרחשה סמוך לשעה 02:00 בלילה שבין שלישי לרביעי שעבר, על כביש 25, בנתיב הנסיעה לכיוון מערב, והיו מעורבים בה שני כלי רכב.
קראו גם:
גורמי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע בזירה שבה הרכבים היו מרוסקים כמעט לחלוטין, את מותה של אחת הנוסעות, אישה כבת 40. במקום הוענק טיפול לארבעה פצועים במצב בינוני, בהם: אשה כבת 40 עם חבלות בגפיים, אשה כבת 30 עם חבלה באגן ושני גברים כבני 18 ו- 27 עם חבלות שונות.
המעורבים משני כלי הרכב, ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, ובוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב הגיע למקום ונפתחה חקירה.
2 צפייה בגלריה
מזירת התאונה
מזירת התאונה
מזירת התאונה
(צילום: דוברות המשטרה)
בין המפונים היה גם נהג הרכב המעורב בתאונה, שפונה לקבלת טיפול רפואי, אך לא סיים את הטיפול ועזב את בית החולים. שוטרים החלו בסריקות נרחבות אחריו, כאשר על פי החשד הוא היה מצוי בבריחה. האיש אותר ונעצר בבאר שבע בערבו של אותו היום.
בוחני תאונות הדרכים של מרחב נגב האריכו את מעצרו של החשוד, תושב אופקים כבן 27, מעת לעת בחשד להמתה בקלות דעת ונהיגה בשכרות.
עפ"י החשד הוא פגע בעוצמה רבה עם חזית רכבו באחורי רכב שנסע לפניו (תאונת חזית-אחור), גרם לו להסתחרר על הכביש ולסטות במהירות לתעלה תוך גרימת התוצאה הקטלנית. בבדיקה שנערכה נמצא כי נהג תחת השפעת אלכוהול כפי 2.5 מעל הכמות המותרת בחוק.
עם תום מלאכת החקירה הגישו בוחני תאונות הדרכים של מרחב נגב לבית המשפט את הצהרת הפרקליטות בדבר כוונתה להגיש כנגד החשוד כתב אישום תוך בקשה למעצרו עד תום ההליכים.
מעצרו הוארך עד מחר 13.5, אז יובא בפני בימ"ש המחוזי בבאר שבע.
לעדכונים - חדשות באר שבע