בשורה קשה: אחר הצהריים (יום ב') הותר לפרסום כי סמל אורי יצחק חדד, בן 21, מבאר שבע, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.
2 צפייה בגלריה
סמל אורי יצחק חדד ז"ל
סמל אורי יצחק חדד ז"ל
סמל אורי יצחק חדד ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)

סמל אורי יצחק חדד, בן 21 בנופלו, שירת במחלקת בני ישיבות ההסדר. הוא הועלה מדרגת רב"ט לדרגת סמל לאחר מותו. הוא נהרג כתוצאה מפיצוץ פיר ממולכד באחד הבתים ברפיח. יחד עמו נפצעו עוד תשעה לוחמים, אף הם ממחלקת בני ישיבות ההסדר.
אביו של סמל אורי יצחק חדד ז"ל, ציון חדד, הוא מנכ"ל בית מוריה בבאר-שבע ודמות מוכרת בעיר.
מאיגוד ישיבות ההסדר נמסר, כי "בית איגוד ישיבות ההסדר מבכה מרה את נפילתו של סמל אורי חדד הי"ד, לוחם חטיבת הנח"ל, תלמיד בישיבת ההסדר איתמר שנפל במלחמת המצווה. בשם ראשי ישיבות ההסדר וכלל הרבנים והתלמידים אנו מחבקים את המשפחה, את רבני הישיבה, תלמידיה ובוגריה ומתפללים לניצחון מוחץ של חיילינו הגיבורים על אויבינו השפלים והאכזריים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".

2 צפייה בגלריה
סמל אורי יצחק חדד ז"ל
סמל אורי יצחק חדד ז"ל
סמל אורי יצחק חדד ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)

בעמותת בית מוריה ציינו עם היוודע דבר נפילתו של סמל אורי יצחק חדד ז"ל, כי "אוי לנו כי הושברנו. בכאב עמוק משתתפים באבלם של אהבינו על עלייתו בגבורה לגנזי מרומים של בנם האהוב אורי. מבני ציון היקרים והמסולאים מפז, מתיקות ואור גדות שנגנז".
הלווייתו של סמל אורי יצחק חדד תתקיים הערב בשעה 19:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

קראו גם:
ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ', ציין, כי "העיר באר-שבע אבלה וכואבת על נפילתו של סמל אורי יצחק חדד ז"ל, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח"ל, בקרב בדרום רצועת עזה. אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה הכבד משפחתו ויקיריו. יהי זכרו ברוך".