"קשה לי בלי הבן שלי. אני לא מסוגל לתפקד כל הזמן מחשבות בראש". בן ציון חדד שבנו אביאל חדד נרצח בתוניס, חזר להפעיל את חנות התכשיטים בבעלותו בשוק העירוני בבאר-שבע ומתקשה לחזור לשגרה.
2 צפייה בגלריה
בן ציון חדד
בן ציון חדד
בן ציון חדד
(צילום: יעקב לוי)
אביאל חדד ז"ל, בן 33, נסע לחפש כלה בתוניס ונרצח יחד עם בן דודו, בן חדד ז"ל, בפיגוע בבית הכנסת אלגריבה באי ג'רבה, שם התקיימה ההילולה השנתית של רבי שמעון בר יוחאי.
בחנות התכשיטים בשוק העירוני מספר בן ציון חדד ( 72) על האובדן של בנו ועל הכאב והצער שמלווים אותו מאז הפיגוע הנפשע.
"אני כל הזמן חושב עליו, בחור צעיר שעוד לא ראה כלום בחייו, קשה לי לחזור לעבודה, לפעמים אני פותח בצהריים את העסק, זה לא קל בשבילי". כחלק מניסיון לעודד את בן ציון חדד ובני משפחתו ולתמוך בהם נפשית, אנשים נרתמו לסייע דרך הרשתות החברתיות.

2 צפייה בגלריה
אביאל חדד
אביאל חדד
אביאל חדד
(צילום: באדיבות המשפחה)

קראו גם:

אחת הן היא רותי חי סעדון שיש לה את הדף שנקרא 'תונישראל' שמאגד כ-10 אלפים יוצאי תוניסיה מכל העולם. סעדון יצאה בקריאה מרגשת לעודד את משפחת חדד לאחר האסון שנפל עליהם: "בואו נחזק את האבא ואת המשפחה.
מי שנמצא באזור, כנסו אליו תנחמו אותו, תחזקו אותו, תקנו ממנו ותיתנו לו הרגשה שעם ישראל איתו" כתבה. בן ציון חדד מספר, כי אנשים נכנסים לעסק ומנחמים אותו ומחזקים את ידיו: "אני מודה לכולם, יש אנשים טובים בישראל שכל הזמן מעודדים אותנו" אומר בן ציון.