דובר צה"ל התיר הבוקר (יום שני) לפרסום כי צה"ל איתר את שרידי גופתו של דולב יהוד, תושב קיבוץ ניר עוז שבמועצה האזורית אשכול, שנרצח בשבת השחורה של השביעי באוקטובר.
2 צפייה בגלריה
דולב יהוד
דולב יהוד
דולב יהוד
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

גופתו של דולב יהוד ז"ל, שהוגדר עד לאחרונה כחטוף, אותרה בשטח קיבוץ ניר עוז לאחר חקירה מאומצת של היחידה לאיתור נעדרים בשיתוף אנתרופולוגים ולאחר זיהוי ודאי על ידי גורמי רפואה במכון לרפואה משפטית
דולב יהוד ז"ל (35), בן קיבוץ ניר עוז, שימש כחובש במד"א ובאיחוד הצלה ובאותה שבת שחורה הוא יצא מביתו על מנת לטפל בנפגעים. באותו זמן , אשתו ושלושת ילדיו שהו בממ"ד במשך כתשע שעות עד אשר חולצו.
כאמור, באותה שבת הוא נרצח על ידי החמאס שפלשו לקיבוץ כשהוא מניח אחריו אישה, סיגל, ושלושה ילדים. אשתו של דולב היתה בהיריון מתקדם בעת שבעלה נרצח ואת בתם הרביעית, דור, היא ילדה ימים אחדים לאחר הירצחו.

2 צפייה בגלריה
קיבוץ בארי אחרי הטבח הנורא 7 באוקטובר - תמונת פייסבוק
קיבוץ בארי אחרי הטבח הנורא 7 באוקטובר - תמונת פייסבוק
קיבוץ בארי אחרי הטבח הנורא 7 באוקטובר
(צילום: גדי קבלו)

קראו גם:

אחותו של דולב, ארבל (28) ובן זוגה, אריאל קוניו, עדיין חטופים בעזה.
"כמה קיווינו כולנו", ספדו לו מכריו, "שדולב עוד יחזור אל סיגל ואל ארבעת ילדיהם וביניהם דור, הבת הרביעית, אותה הוא לא זכה להכיר. דולב וסיגל היו יחד מגיל 12 ועד השביעי באוקטובר הם הקימו משפחה כל כך יפה. איזה אובדן, כמה כאב וצער. איבדנו איש מיוחד ואהוב, מהנדס שהתנדב במד"א ואיחוד הצלה, קיבוצניק שהבין את גודל הזוועה שמתחוללת בחוץ ויצא לסייע לפצועים. אין שום שמחה בהתרת הספקות בנוגע לגורל של דולב ז"ל, אולי רק קצת נחמה וים של דמעות".