לאחר שממשלת ישראל אישרה באופן סופי את הקמתו של בית חולים ציבורי נוסף בנגב שיהיה בבעלות משותפת של קופות החולים מאוחדת ולאומית ויופעל על ידי שיבא, הגיעה הנהלת קופת חולים מאוחדת לסיור בשטח שבו יוקם בית החולים.
2 צפייה בגלריה
הסיור בשטח
הסיור בשטח
הסיור בשטח
(צילום: קופת חולים מאוחדת)

בסיור בראשות מנכ"ל הקופה, עוזי ביתן, מנהל מחוז דרום דני מויוב וההנהלה הבכירה, נפגשו המשתתפים עם רן אקסטרמן מאגף ההנדסה בעיריית באר-שבע, שהציג את התכניות להקמת בית החולים לצד פארק ביו -טק ושטחי מסחר תומכי רפואה.
בסיור אמר מנכ"ל הקופה עוזי ביתן, כי מדובר בצדק היסטורי עבור תושבי הנגב וכי עבור קופת יולים מאוחדת מדובר בלא פחות משליחות ציוניות.
"מדובר במהלך היסטורי שישנה את פני מערכת הבריאות שישפר את בריאותם של התושבים באזור ואף יספק מקור תעסוקה איכותי ומשמעותי לאזור. אנחנו גאים ושמחים לקחת חלק בפרויקט לאומי זה ולהמשיך ולספק שירותי רפואה איכותיים לכל התושבים".

2 צפייה בגלריה
בית חולים חדר מיון - תמונת פייסבוק
בית חולים חדר מיון - תמונת פייסבוק
בית חולים מתקדם בנגב
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

דוד מושיוב, מנהל מאוחדת במחוז דרום, הוסיף ואמר: "בית החולים השני הוא אחת המשימות החשובות שאנחנו מובילים לשיפור שירותי הרפואה בדרום. מאוחדת ממשיכה לבסס את מעמדה בדרום, רק לאחרונה פתחנו מרכז לבריאות והתפתחות הילד בעיר ואנו עתידים להמשיך ולהרחיב את השירותים שלנו בקהילה לצד הקמת בית החולים".