הלב נשבר. סמ"ר אורי בר אור, תושב מדרשת בן גוריון שבשדה בוקר, נפל ביום שלישי לאחר שנפגע מפיצוץ של מטען רב עוצמה במבנה ממולכד באזור רפיח. סמ"ר אורי בר אור ז"ל, היה לוחם בגדוד 50 של חטיבת הנח"ל. הוא הועלה לאחר מותו מדרגת סמל לדרגת סמל ראשון. בן 21 היה בנופלו. הוא הניח אחריו את הוריו נועה וקובי ואת שני אחיו יפתח ואיתמר.
2 צפייה בגלריה
סמ"ר אורי בר אור ז"ל
סמ"ר אורי בר אור ז"ל
סמ"ר אורי בר אור ז"ל. הכאב עצום
(צילום: דובר צה"ל)

קובי בר אור, לאחר שהותר לפרסום דבר נפילת בנו, כתב בלב שבור: "בצער עמוק וכאב אין קץ מודיעים על פטירת בננו הבכור, אורי בר אור, ברפיח הארורה הלילה".
"הלב נשבר לרסיסים על נפילתו של אורי". ספג לו ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון ואמר: "בנם הבכור של נועה וקובי. אורי היה ילד מקסים, מהטובים ביותר. הוא היה מדריך בתנועת הנוער והתנדב לשנת שירות ולאחר מכן לשירות משמעותי כלוחם. אורי תמיד הפיץ אור וטוב סביבו. זאת אבדה גדולה למשפחתו, לחבריו, לקהילת מדרשת בן גוריון ולרמת הנגב כולה".
מנכ"ל מדרשת שדה בוקר, דרור אלוני, הוסיף וסיפר ל"מיינט באר שבע והנגב": "אורי היה בן בכור, מבין שלושה בנים, למשפחה ותיקה ומאוד שורשית ומעורבת בקהילה של היישוב. אורי היה בן למשפחה שמאוד מחוברת לקהילה. אורי היה בוגר בית הספר התיכון לחינוך סביבתי שליד המדרשה והוא החלל השלישי מבין בוגרי בית הספר שנפל במלחמת 'חרבות ברזל'. עצב גדול שורה עלינו".

קראו גם:

במועצה האזורית אשכול ספדו אף הם וכתבו: "כואבים את נפילתו של לוחם צה"ל סמ"ר אורי בר אור זיכרונו לברכה, נכדם של ותיקי אשכול, פנינה ומיכה מישוב ממושב אוהד ובנם של נועה וקובי. משפחת בר אור מתגוררת במדרשת בן גוריון והיא חלק ממשפחת אשכול. אנו כואבים עם המשפחה את האובדן הכבד מנשוא, משתתפים בצערה העמוק ונהיה עבורם בכל שיידרש".
סמ"ר אורי בר אור יובא למנוחות היום (יום רביעי) בבית העלמין במדרשת בן גוריון בשעה 18:00.

2 צפייה בגלריה
סמ״ר עידו אפל. סמ״ר אמיר גלילוב. יהי זכרם ברוך
סמ״ר עידו אפל. סמ״ר אמיר גלילוב. יהי זכרם ברוך
סמ״ר עידו אפל. סמ״ר אמיר גלילוב. יהי זכרם ברוך
(צילום: דובר צה"ל)

יחד עם בר אור ז"ל נפלו גם סמ״ר אמיר גלילוב בן 20, משמשית, לוחם בגדוד 50, חטיבת הנח״ל וסמ״ר עידו אפל בן 21, מצופר, לוחם בגדוד 50, חטיבת הנח״ל. באותו אירוע נפצעו באורח קשה קצין לוחם ושני לוחמים נוספים מגדוד 50, חטיבת הנח״ל.