נהג חמוש על הכביש: במהלך פעילות של שוטרי תחנת רהט וזרוע רותם של החטיבה הטקטית הדרומית במג"ב נתפס אתמול (יום ג') נהג במתחם 5 בעיר רהט כשברכבו רובה מסוג M16 ומחסניות.
3 צפייה בגלריה
פעילות המשטרה הנרחבת בנגב
פעילות המשטרה הנרחבת בנגב
פעילות המשטרה הנרחבת בנגב
(צילום: דוברות המשטרה)

הנהג החשוד, בשנות ה-20 לחייו, נעצר לחקירה בתחנה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

3 צפייה בגלריה
הנשק שאותר
הנשק שאותר
הנשק שאותר
(צילום: דוברות המשטרה)

המעצר היה חלק מפעילות אינטנסיבית של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי ולוחמי מג"ב, שממשיכים לפעול בישוב תראבין והסביבה במסגרת התוכנית המחוזית "שכנות" שמוביל מפקד המחוז, ניצב אמיר כהן, שלצד הלחימה בפשיעה נועדה גם להעניק ביטחון אישי בצירי התנועה לאזרחים.
במסגרת הפעילות נפרסו כוחות משטרה גדולים בצירי התנועה בכבישי הדרום, בדגש על כביש 310 המחבר בין צומת הנשיא ללהבים ומהווה ציר מרכזי הסמוך לישוב תראבין.
  • 96 דו"חות תעבורה ניתנו לנהגים שביצעו עבירות תנועה ובגין ליקויים מכאניים ובטיחותיים בכלי הרכב שנבדקו.
  • נהג תושב רהט, שלא הוציא רשיון נהיגה מעולם, נעצר לאחר שנתפס בפעם השלישית נוהג ללא רשיון נהיגה. רכבו הושבת למשך 30 ימים והוא נגרר למגרש אחסנה משטרתי.
  • קטין בן 17 תושב רהט נתפס נוהג ללא רישיון נהיגה. לקטין ניתנה הזמנה לדין ורכבו שנגרר למגרש אחסנה משטרתי הושבת ל-30 ימים.
  • תושב תראבין נתפס נוהג ללא רשיון נהיגה בתוקף. נפתח נגדו תיק תעבורתי ובכוונת יחידת תביעות תעבורה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

מבצע נגד מזהמים


וגם זאת: בשיתוף פעולה של המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה וצוות המדור להגנת הסביבה של משטרת ישראל אותרו שני מוקדי שריפות ופסולת בלתי חוקית במתחם בישוב תראבין. למחזיקי המקום נרשמו דוחות של 2,000 שקל והשריפות כובו. בנוסף, המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה רשמה קנס בסך 2,000 שקל, בגין השלכת פסולת על ידי עסק של מגרש ברזל ומתכות.

3 צפייה בגלריה
הפעילות נגד מזהמים בשטח
הפעילות נגד מזהמים בשטח
הפעילות נגד מזהמים בשטח
(צילום: דוברות המשטרה)

בכניסה לתראבין אותרה תחנת מעבר לפסולת בניין שהכילה 11 מכולות פסולת, משאיות וכלי צמ"ה וערימות פסולת ממויינת של ברזל עץ וחומרי בניה. נגד מחזיק המקום נפתחה חקירה במשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה.
בפעילות עם צוות עבודה של משרד האנרגיה והתשתיות לאיתור עסקים אשר מאחסנים ומוכרים מכלי גז ללא היתר אותר מחסן גז מאולתר סמוך לעסק בכניסה לתראבין. במקום נתפסו ופונו כ-15 מכלי גז במשקל של 12 ק"ג אשר הועברו למחסן התפוסים באר שבע.

קראו גם:

במהלך הפעילות נזרקו אבנים לעבר הכוחות שנאלצו להשתמש באמצעי הפס"ד. קטין נתפס ונעצר על חם לאחר שזרק אבנים לעבר שוטרים וניסה להימלט מהמקום.