הבאר-שבעים אוהבים להזמין חבילות מחו"ל. מנתוני חברת דואר ישראל לסיכום חצי השנה האחרונה, אשר פורסמו היום (שלישי), עולה כי תושבי בירת הנגב דורגו במקום השלישי בהזמנת חבילות מחו"ל.
1 צפייה בגלריה
( צילום המחשה: shutterstock)
על פי נתוני הדו"ח עולה, כי בחציון הראשון של שנת 2021 הזמינו תושבי באר-שבע 964 אלף חבילות מחו"ל לעומת 692 אלף חבילות בחציון הראשון של שנת 2020. המשמעות היא צמיחה של כ-40 אחוז ביחס לגודל האוכלוסייה.
קראו גם:
ניתוח הנתונים מצביע על כך, שכל תושב בבאר-שבע הזמין בממוצע ארבע וחצי חבילות מחו"ל במהלך ששת החודשים הראשונים של שנת 2021, נתון הממקם את באר-שבע במקום השלישי בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל ביחס לגודל האוכלוסייה ובמקום החמישי בארץ ביחס לכמות הזמנות כללית של חבילות.
נתונים גם מצביעים על כך ש-351 אלף מכלל החבילות שהזמינו תושבי באר-שבע בחציון הראשון של שנת 2021 נמסרו באמצעות עסקים קטנים ובינוניים בעיר. למעלה משליש ממספר החבילות הכולל חולקו באמצעות 37 מרכזי מסירה הפזורים ברחבי העיר.
מנהלת אזור הנגב בחטיבת הקמעונאות בדואר ישראל, מרצדס פחימה, ציינה: "אנו פועלים לשיפור השרות בבאר שבע. אנו שמחים שדואר ישראל הוא שחקן כה משמעותי בשרשרת הלוגיסטית ובהורדת יוקר המחייה. לאחר שנת קורונה אנו רואים התאוששות משמעותית בסחר המקוון עם עלייה של עשרות אחוזים במספר הפריטים שהוזמנו מחוץ לארץ".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב