סימנים מעודדים לירידה בתחלואה: על רקע סגירה הדרגתית של מחלקות קורונה בבתי חולים בישראל, נסגרה היום (שני) גם מחלקת קורונה בבית חולים סורוקה, בראשותם של ד"ר אלי רוזנברג, מנהל המחלקה ומלי ממן, מנהלת הסיעוד, שבשגרה מנהלת הסיעוד של מחלקה לכירורגיה א'.
ביחידה לטיפול נמרץ קורונה ובמחלקת קורונה בסורוקה, מקבוצת כללית, מאושפזים כעת 42 מטופלים. 16 מתוכם מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ קורונה, במצב קשה. 6 מטופלים מחוברים למכשיר האקמו.
1 צפייה בגלריה
צוות המחלקה שנסגרה
צוות המחלקה שנסגרה
צוות המחלקה שנסגרה
(צילום: דוברות סורוקה)
קראו גם >>
היחידה לטיפול נמרץ קורונה ומחלקת קורונה אחת ממשיכות לפעול ומאפשרות המשך טיפול וקליטה מיידית של מטופלים במידת הצורך.
ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: "לאור הירידה בהיקף התחלואה בכל הארץ ובאיזורנו, סגרנו מחלקת קורונה אחת מתוך השלוש. אני מודה לצוותים המטפלים מכל המחלקות שהפעילו את מחלקת הקורונה והתגייסו למשימה חשובה זו, דבר המעיד על הערבות ההדדית שלהם למען מטופלנו.
"בנוסף, אני מודה לצוות מחלקת פנימית ג' בראשותם של ד"ר ליאור זלר וילנה מילוסלובסקי, שהפעילו את מחלקת קורונה א' עם פרוץ הגל האחרון. מהיום תופעל המחלקה על ידי צוות מחלקת פנימית ב' בראשותם של פרופ' נמרוד מימון, יו"ר החטיבה לרפואה פנימית בסורוקה, וראש התכנית הלאומית מגן אבות ואמהות, יחד עם יפה טרבלסי מנהלת הסיעוד במחלקה.
עוד מוסיף ד"ר קודש: למרות סגירת המחלקה יש לשמור על אופטימיות זהירה במיוחד בשל העובדה שעדיין מאושפזים מספר רב של חולים קשים ביחידה לטיפול נמרץ קורונה ובנוסף לכך שאנו בפתחה של עונת החורף, עם צפי לתחלואה משולבת".
לכל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב