לאחר ההפסד הדרמטי בגמר גביע הטוטו ביום רביעי האחרון, ינסו בהפועל באר שבע להחזיר את הצבע ללחיים הערב (שבת, 20:30) כשהקבוצה תארח את מכבי תל אביב באצטדיון טוטו טרנר למפגש מסקרן ומותח שהניב בשנים האחרונות תצוגות כדורגל אדירות.
3 צפייה בגלריה
אבוקות בקהל. פירוטכניקה יפה של אוהדי באר שבע
אבוקות בקהל. פירוטכניקה יפה של אוהדי באר שבע
הקהל האדום. כל מפגש נגד מכבי ת"א בטרנר הוא אירוע מיוחד
(צילום: הרצל יוסף)
האדומים נמצאים בסדרה של שלושה משחקים נגד האלופה וסגניתה (מכבי חיפה בגביע הטוטו, מכבי ת"א הערב וחיפה שוב במחזור הבא בסמי עופר). הערב, כאמור, בשל פתיחת העונה המאכזבת של הקבוצה, לפחות נצחון אחד בשני המשחקים הקרובים יספק הצהרת כוונות לקראת המשך ההתמודדויות בליגה.
"אנחנו לקוחים מגביע הטוטו הרבה דברים טובים", אמר רוני לוי לאחר ההפסד ברביעי. "יחד עם זאת, אנחנו גם עושים מעבר מהיר למשחק נגד מכבי תל אביב. נצטרך להגיע מוכנים כדי לנצח את המשחק".
3 צפייה בגלריה
רוני לוי. אנורתוזיס קבוצה טובה יותר מהפולנים
רוני לוי. אנורתוזיס קבוצה טובה יותר מהפולנים
רוני לוי. "לוקחים דברים טובים מגביע הטוטו"
(צילום: דניאל כהן)
אחרי לא מעט שינויים בהרכב לגמרי גביע הטוטו, לוי צפוי לחזור להרכב איתו הוא רץ בשבועות האחרונים באופן קבוע. אריאל הרוש יחזור לשער האדום על חשבונו של עומרי גלזר, הלדר לופס, אור דדיה, חאתם אלחמיד ומיגל ויטור צפויים לפתוח ברביעיית ההגנה.
גם בעמדות הקישור צפויים מספר שינויים. רועי גורדנה ומריאנו בריירו ישחקו בחלק האחורי של הקישור, בעוד בחוליית ההתקפה נראה את דוידה פטרוצ'י כקשר קדמי, דנילו אספרייה ודור מיכה בכנפיים ואיתי שכטר כחלוץ שפיץ. ניקיטה רוקאביצה יחכה להזדמנות מהספסל וקרוב לוודאי שהחלוץ האוסטרלי יקבל דקות משמעותיות במשחק הערב.
"דור מקצוען והוא בהחלט ידע לעשות את המעבר בין גמר הגביע למשחק הערב, למרות כל ההתרגשות", אומר גורם במועדון על מיכה, שהחמיץ את הפנדל המכריע בגמר הגביע והיום יפגוש את הקבוצה בה גדל בפעם הראשונה במדים בצבע אחר.
3 צפייה בגלריה
דור מיכה. ינסה לבוא לידי ביטוי הערב נגד מכבי חיפה
דור מיכה. ינסה לבוא לידי ביטוי הערב נגד מכבי חיפה
דור מיכה. מפגש מעניין נגד האקסית
(צילום: הפועל באר שבע)
"הוא מלא מוטיבציה לקראת המשחק הערב. גם כי זאת מכבי תל אביב וגם, ובעיקר, כדי להחזיר לקהל שתמך ועודד אותו בימים שלאחר המשחק".
עוד לקראת המשחק הערב, אצטדיון טרנר הערב צפוי להתמלא בכ-16,000 אוהדים משתי הקבוצות. בבאר שבע צפויים לפתוח את הקופות באצדטיון טרנר בשעה 18:00 לאיסוף ורכישת כרטיסים אחרונים ליציעים המערבי והמזרחי, ומצפים לתצוגת עידוד ודחיפה מהקהל האדום.