ביום חמישי ייצא לדרך באופן רשמי עידן חדש בהפועל באר שבע: רן קוז'וך, שהתמנה בסערה גדולה לאימון הקבוצה במקומו של אליניב ברדה, יגיע למתחם הבית האדום ויחל בהכנות באופן רשמי לקראת העונה הבאה.

2 צפייה בגלריה
רן קוז'וך
רן קוז'וך
רן קוז'וך
(צילום: עוז מועלם)

קוז'וך, שמונה לפני כשבועיים לתפקיד, שהה בחופשה משפחתית בתאילנד וכעת יתמקד בהשלמת הצוות המקצועי ובניית סגל הקבוצה. האימון הראשון תחת המאמן החדש של הפועל באר שבע יתקיים ביום ראשון (23.6) במתחם הבית האדום. כשבוע לאחר מכן, תצא הקבוצה למחנה אימון בקראקוב שבפולין.
הבוקר (שלישי) קיבל השחקן מקסימו לוי הודעת שחרור מהקבוצה. מי שגם צפוי להיפרד מהמועדון הוא הקשר עדן שמיר. כזכור, למועדון הייתה אופציה להאריך את חוזהו של הקשר אך בתאריך 15.6 האופציה פגה, כך ששמיר רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה אחרת.

2 צפייה בגלריה
שמיר. נפצי בחצי השנה האחרונה פעמיים בשרירי הארבע ראשי
שמיר. נפצי בחצי השנה האחרונה פעמיים בשרירי הארבע ראשי
שמיר. האופציה על השחקן לא מומשה
(צילום: הרצל יוסף)

קראו גם:

במסגרת ההכנות של הקבוצה למוקדמות הקונפרנס, האדומים עובדים במרץ על אפשרויות אירוח לעונה הבאה. במועדון בוחנים מספר מדינות אפשריות לאירוח וביניהן יוון, רומניה ופולין. אחד השיקולים שנלקחים בחשבון הוא מתן אפשרות הגעה נוחה יחסית לאוהדים שיהיו מעוניינים לטוס למשחקי 'הבית' של הקבוצה בחו"ל. "אנחנו מבינים שלא נקבל אווירה של 'טרנר', אבל בהחלט גם הגעת אוהדים היא משהו שאנחנו לוקחים בחשבון", מסר גורם במועדון.