ביום שישי האחרון נקבע כי בעונת 24/25 נראה מאמן חדש על הקווים של הפועל באר שבע, כשבמועדון החליטו להיפרד מאליניב ברדה. כעת, פחות מיממה לאחר ההבטחה של אלונה ברקת שבקרוב ימונה מאמן חדש, מונה כבר אחד כזה: רן קוז'וך, מאמן מכבי פתח תקווה לשעבר, שרק ביום חמישי האחרון ניצח את הפועל באר שבע בגמר. קוז'וך חתם בקבוצה לשתי עונות.

2 צפייה בגלריה
רן קוז'וך ואלונה ברקת. המאמן חתם לשנתיים
רן קוז'וך ואלונה ברקת. המאמן חתם לשנתיים
רן קוז'וך ואלונה ברקת. המאמן חתם לשנתיים
(צילום: הפועל באר שבע)

זו תהיה התחנה השלישית של קוז'וך כמאמן ראשי, לאחר שהחל את קריירת האימון שלו במכבי נתניה ובעונה האחרונה אימן את מכבי פתח תקווה. הפועל באר שבע הוא המועדון הגדול הראשון של קוז'וך ואין ספק שעבור המאמן מדובר על משרת חלומות ושדרוג משמעותי לקריירה.
"אני שמח ונרגש לחתום במועדון ולהתחיל פרק חדש בקריירה שלי", אמר קוז'וך לאחר החתימה, "אני רוצה לומר תודה לנשיאת המועדון, אלונה ברקת, על האמון בי. בימים הקרובים אתחיל בהכנות לקראת פתיחת האימונים ואני מאחל לנו שיחד נגיע להישגים רבים". אלונה ברקת: "אני מברכת את רן על הצטרפותו למועדון. אני מאחלת לו ולכולנו הצלחה גדולה בעונה הקרובה"
בסוף השבוע האחרון, לאחר הפרידה מאליניב ברדה, הרוחות סביב אלונה ברקת סערו. בעלת הבית פרסמה במוצאי השבת הודעה ארוכה מטעמה ובה הבהירה את הנקודות שעלו בטענות האוהדים: תקציב הקבוצה, חוסר ההשקעה למול מכבי חיפה ומכבי תל אביב ועניין מכירת הקבוצה. ברקת גם בחרה להתנצל בפני אליניב ברדה והאוהדים על ההודעה הלקונית שפורסמה ביום שישי ובה נודע על סיום ההתקשרות מול אליניב ברדה.

2 צפייה בגלריה
אלונה ברקת. תגובה חסרת תקדים של נשיאת המועדון
אלונה ברקת. תגובה חסרת תקדים של נשיאת המועדון
אלונה ברקת. מכתב יוצא דופן של בעלת הבית
(צילום: דניאל כהן)

"אני מתחייבת להעמיד למאמן החדש את אותה התמיכה", פרסמה ברקת בהודעתה, "כמנהלת, אני צריכה לקבל החלטות קשות. שחקנים ואנשי צוות מקצועי בבאר שבע באים כדי להתמודד על כל התארים, להסתכל בלבן שבעיניים וללכת עד הסוף", לפי דברי ברקת.
בעלי מכבי פתח תקווה, אבי לוזון, התראיין לתוכנית הספורט 'חמש באוויר' בעניין קוז'וך: "אם הוא לא יחתום אצלי עד מחר הוא יחתום בבאר שבע. אני לא יכול להחליט מה הוא יעשה. אם הוא יחתום שם זאת תהיה טעות חייו".