בעקבות פתיחת חלון ההעברות, הודיע איתי בן זאב, יו״ר מועדון הפועל באר שבע, על הקדמת פרישתו מתפקיד היו״ר. לדבריו פתיחת חלון ההעברות תחייב אותו לקבל החלטות אסטרטגיות שיש להן השפעה על העונה הבאה, בה יחדל לכהן כיו״ר. נזכיר, כי בן זאב, המכהן כמנכ״ל הבורסה הישראלית לניירות ערך, התחייב למלא את התפקיד למשך שנה אחת בלבד. לעת עתה, אין כוונה למנות יו"ר מחליף.
1 צפייה בגלריה
איתי בן זאב. המינוי הוא לשנה אחת
איתי בן זאב. המינוי הוא לשנה אחת
איתי בן זאב. עוזב את התפקיד
(אוראל כהן)
איתי בן זאב אמר: ״אני רוצה להודות לאלונה ברקת על האמון שנתנה בי בתקופה שמילאתי את תפקידי כיו״ר המועדון. נכנסתי בתקופה מאתגרת במיוחד בלב משבר הקורונה. זו תקופה שמאופיינת באי וודאות הגדולה ואני שמח שפעלנו במהירות וביעילות על מנת לשמור על עוצמתו של המועדון גם בתקופה זו. אני רוצה להודות לאסי רחמים מנכ״ל המועדון ולצוות ההנהלה על עבודה משותפת, פורייה ומקצועית. למדתי להעריך את המחויבות והחיבור החזק של אנשי המועדון לטובת הצלחת המועדון שהוא גם בית עבורם. כמו-כן, אני מבקש להודות לאוהדים ולשחקנים ששומרים על הרוח הייחודית של המועדון שנשען על מקצוענות, אנושיות ורוח לחימה. אמשיך להיות איתכם גם מרחוק״.
קראו גם:
אלונה ברקת הוסיפה: ״איתי לקח את התפקיד המורכב הזה בשיאו של משבר עולמי כלכלי ורפואי, דבר המעיד על עוצמתו כמנהל. הוא הביא עימו הרבה הבנה ניהולית עסקית ויזמית ופעל במהירות ובנחישות לטובת ייצובו של המועדון בתקופה זו. הוא הצליח בתקופה קצרה לרתום את כלל הגורמים לטובת מטרה משותפת אחת והיא שמירה על באר שבע כמועדון חזק ומוביל. אני מעריכה את תרומתו מאוד ומודה לו מכל הלב״.