ביום חמישי הקרוב תפתח הפועל באר שבע את דרכה במסגרת הליגה האזורית של אופ"א, בצמד משחקים נגד ארדה קרז'אלי מבולגריה, במסגרת סיבוב המוקדמות השני.
בינתיים, היום (שני) נקבעו היריבות האפשריות אותן תוכל לפגוש באר שבע בשלב הבא, אם תעבור כמובן את המשוכה הבולגרית. היריבה תהיה המנצחת בצמד המשחקים בין אררט ירבאן מארמניה ושלאסק וורוצלאב הפולנית.
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור. "תהיה השנה קבוצה טובה יותר מהעונה שעברה"
מיגל ויטור. "תהיה השנה קבוצה טובה יותר מהעונה שעברה"
מיגל ויטור. יפגוש חבר פורטוגלי?
(צילום: הרצל יוסף)
קראו גם:
היריבה האיכותית יותר, שלאסק וורצלאב, סיימה את הליגה הפולנית בעונה שעברה במקום הרביעי עם 43 נקודות. בקבוצה הפולנית, מי שמכיר את היטב את הליגה הישראלית הוא הבלם דיוגו ורדסקה, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים. ורדסקה, אגב, הוא שחקן פורטוגלי ובילה לא מעט זמן לצד הבלם הבאר שבעי מיגל ויטור מחוץ למגרש.
בחלק ההתקפי, באר שבע תצטרך לפקוח עיניים על החלוץ הספרדי אריק אקספוסיטו שבעונה שעברה כבר 9 שערים ב27 משחקים. אקספוסיטו נחשב לחלוץ המוביל של ההתקפה הפולנית.
2 צפייה בגלריה
רועי גורדנה (משמאל). הקשר עם בכורה מחודשת טובה מאוד במדים האדומים
רועי גורדנה (משמאל). הקשר עם בכורה מחודשת טובה מאוד במדים האדומים
מריאנו בריירו ורועי גורדנה נגד מ.ס אשדוד. יריבות מעניינות לשחקנים של רוני לוי
(צילום: עוז מועלם)
היריבה הפחות מוכרת, והרצויה מבחינת באר שבע, היא אררט ירוואן הארמנית. הקבוצה, שמגיעה מעיר הבירה הארמנית, סיימה את העונה שעברה במקום הרביעי עם 11 נצחונות ב24 משחקים וצברה 40 נקודות בסך הכל. המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה הוא החלוץ מורי קונה מחוף השנהב, שכבש בעונה שעברה 13 שערים ב28 משחקים (גביע וליגה).