הערב (חמישי, 20:30) הפועל באר שבע תפתח באופן רשמי את עונת הכדורגל 21/22 במשחק נגד מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א בעיר. עבור שתי הקבוצות, המשחק הערב יהיה ההכנה האחרונה לקראת מפגשי הליגה האזורית בשבוע הבא במסגרתם הפועל באר שבע תפגוש את ארדה קרדז'אלי הבולגרית.
קראו גם:
דור מיכה, הרכש הנוצץ שחתם בקבוצה לפני יומיים, לא צפוי לפתוח בהרכב הערב. מיכה, שכמובן לא יצא למחנה האימון, עדיין לא מתורגל מספיק עם שאר השחקנים וקיים אימונים בודדים בלבד עם הסגל, אך לא מן הנמנע שנראה אותו מקבל דקות ראשונות באדום לקראת השבוע הבא.
3 צפייה בגלריה
דור מיכה. הרכש הנוצץ של קיץ 21/22
דור מיכה. הרכש הנוצץ של קיץ 21/22
דור מיכה. דקות ראשונות הערב בי"א?
(צילום: הפועל באר שבע)
"זהו המשחק הרשמי הראשון העונה וחשוב לנו לנצח בו", אמר אתמול המאמן רוני לוי במסיבת העיתונאים. "בנינו קבוצה שאנחנו רוצים לראות ממנה כדורגל טקטי, טוב ומנצח. אני מתרגש להתחיל את העונה ויש הרבה התלהבות ומוטיבציה אצל ההנהלה, אצלנו וכמובן אצל השחקנים".
את אפודת השוער צפויים לחלוק שני השוערים, אריאל הרוש ועומרי גלזר, וזאת בכדי לראות מי נמצא בכושר טוב יותר לקראת המשחקים באירופה.
עוד בחלק ההגנתי של המגרש, צפויים מספר חיסורים: חאתם אלחמיד, שעדיין מחלים מפציעה, לא ישחק הערב בי"א, ואביב סולומון, שנפצע במחנה האימונים, לא ישחקו הערב. מי שיפתחו במקומם הם איתן טיבי, במרכז ההגנה לצד מיגל ויטור, ודוד קלטינס, שיתופקד בעמדת המגן השמאלי.
3 צפייה בגלריה
איתן טיבי. הבלם יצטרף למחנה האימונים בבוקר עם המועדון
איתן טיבי. הבלם יצטרף למחנה האימונים בבוקר עם המועדון
איתן טיבי. הופעת בכורה במדים האדומים
(צילום: הפועל באר שבע)
במרכז השדה, מריאנו בריירו, שנראה טוב בעמדת הקשר האחורי במחנה האימונים, יפתח בשלישיית הקישור, זאת לצד רועי גורדנה ורמזי ספורי. במהלך המשחק לא מן הנמנע שגם הזר האיטלקי החדש, דוידה פטרוצ'י, שעדיין לא ראה דקות משחק באדום יעלה לכר הדשא.
בצד ההתקפי, הנטייה של המאמן היא להעדיף את שגיב יחזקאל על פני איתי שכטר בעמדת החוד, זאת בכדי שיוכל לשחק עם שלישיית התקפה זריזה שתכלול גם את יוג'ין אנסה ואלטון אקולטסה.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי. "עובדים 24 שעות סביב חיזוק הקבוצה"
רוני לוי. "עובדים 24 שעות סביב חיזוק הקבוצה"
רוני לוי. רוצה לראות קבוצה שעובדת על המגרש
(צילום: הרצל יוסף)
"ראינו במחנה האימון את היכולות של אקולטסה ולא הופתענו", אמרו השבוע במועדון. "השנה זה נראה טוב יותר ואנחנו מקווים שהיכולת שלו באימונים תבוא לידי ביטוי גם על המגרש".