הבוקר, ככל הנראה, הציפורים בבאר שבע צייצו קצת יותר מאוחר מהרגיל. אווירת המתח בעיר לקראת המשחק הערב (שלישי) בין הפועל באר שבע למכבי חיפה בגמר גביע המדינה הכניסה את העיר לכוננות, ואת המתח (הספורטיבי) בעיר אפשר לחתוך בסכין.
הקבוצה של אליניב ברדה תגיע למפגש לאחר שסיימה את עונת 21/22 במקום השני בטבלה, אחרי מכבי חיפה שזכתה באליפות ה-14 בתולדותיה. המשחק הערב יהיה המפגש השישי בין הקבוצות העונה (גמר גביע הטוטו, 2 משחקי ליגה ו-2 משחקי פלייאוף) והמאזן הוא שני ניצחונות לאדומים ושלושה לירוקים.
קראו גם:
האווירה המותחת, כאמור, הוציאה אלפי אוהדים אדומים משעות הבוקר המוקדמות לכיוון ירושלים. במהלך היום נצפו האוהדים בשוק מחנה יהודה, ברחבת הכותל המערבי ובקניון מלחה. עוד פרשנות, עוד 'פרלמנט' קטן על הסיכויים לחגוג היום בלילה גביע שלישי.
2 צפייה בגלריה
מחווה לשחקנים הזרים. האוהד אליאור עמר בדרך לאצטדיון טדי
מחווה לשחקנים הזרים. האוהד אליאור עמר בדרך לאצטדיון טדי
מחווה לשחקנים הזרים. האוהד אליאור עמר בדרך לאצטדיון טדי
(צילום פרטי)
"יצאנו מוקדם מבאר שבע כדי לא להיתקע בפקקים", אמר האוהד אליאור עמר. "כבר כמה ימים שיש אווירה של מתח ובכל שיחה בעיר אתה שומע אנשים מדבר רק על המשחק הזה ומה הולך לקרות".
עמר, בעל עסק בענף האירועים, מספר שגם במהלך העבודה הוא מוצא את עצמו מדבר על המשחק. "אתמול בערב הייתה חתונה באולם כאן בבאר שבע, ובאמצע הרחבה אני שומע אנשים מדברים על המשחק ושיהיה טירוף בטדי היום".
קצת יותר מארבע שעות לשריקת הפתיחה, אליניב ברדה כבר כמעט סגור באופן מלא על ההרכב. על פי המסתמן, דור מיכה ורמזי ספורי יקבלו את חולצות ההרכב ביחד, כפי שברדה נטה לעשות במשחקיו הראשונים כמאמן הקבוצה. בעמדת החלוץ, המאמן הבאר שבעי נוטה לתת את חולצת ההרכב ליוג'ין אנסה, אך לא מן הנמנע שברגע האחרון יבוצע שינוי שיפתיע את ברק בכר וקבוצתו.
2 צפייה בגלריה
מיכה. ספורי מועדף על פניו
מיכה. ספורי מועדף על פניו
דור מיכה. צפוי לפתוח יחד עם רמזי ספורי
(צילום: הרצל יוסף)
ואם עוד לא מצאתם חנייה בקרבת האצטדיון, החל מהשעה 16:00 יתאספו אוהדי הפועל באר שבע, בראשות ארגון הULTRASOUTH בגן אלמליח, שנמצא במרחק הליכה מאצטדיון טדי. במקום המפגש תוכלו להפיג מעט מהמתח ולהיכנס לאווירת גמר הגביע בצורה הכי טובה שיש.