אחרי שקבוצת הנשים של הפועל באר-שבע ירדה באופן רשמי מליגת העל בכדורגל החלו במועדון לחשוב על העונה הבאה.
1 צפייה בגלריה
אנדראה ברחולץ. "אני לשירות המועדון"
אנדראה ברחולץ. "אני לשירות המועדון"
אנדראה ברחולץ. "אני לשירות המועדון"
(צילום: הרצל יוסף)
באר-שבע סיימה בערב רביעי שעבר משחק בית מול רמת השרון בתיקו 2:2 שקבע כי האדומות יורדות לליגה הלאומית למרות שנותרו עוד שני משחקים לסיום העונה.
קראו גם:
אתמול (ראשון) באר שבע הפסידה במשחק חוץ 5:2 לבנות חפר, ובמחזור האחרון תארח הקבוצה את אס"א תל אביב.
באר-שבע התחילה את ההכנות לעונה באיחור רב. הקבוצה ירדה בסיום העונה שעברה לליגה הלאומית, ושבועיים לפני פתיחת העונה הנוכחית התבשרו בבאר-שבע על חזרה לליגה העל בעקבות החלטת ההתאחדות להוריד את מרמורק לליגה השנייה כיוון שהקבוצה מרחובות לא עמדה בדרישות של הרשות לבקרת תקציבים.
ההכנה הלא אידאלית באה לידי ביטוי בתחילת העונה. בתשעת המחזורים הראשונים באר-שבע רשמה שמונה הפסדים ותוצאת תיקו.
לאחר המחזור התשיעי נערך שינוי בעמדת המאמן: עופר טלקר פוטר ואת מקומו תפסה מי שהייתה העוזרת שלו, אנדראה ברחולץ.
ברחולץ הובילה להתעוררות, והאדומות מבירת הנגב השיגו עד ליום רביעי שעבר 21 נקודות (שישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושישה הפסדים), אבל זה לא הספיק כדי לשרוד בליגת העל.
"קשה להתאושש מהעובדה שירדנו ליגה, אבל אין מה לעשות. זה חלק מהספורט", אמרה ברחולץ. "בסיבוב השני השגנו תוצאות טובות מאוד, אבל ההתחלה הלא טובה השפיעה. לקראת סוף העונה היינו תלויות בעצמנו, אבל לא הצלחנו לעמוד במשימה. אנחנו מתסכלים קדימה. המטרה שלנו בעונה הבאה זה לעלות חזרה לליגת העל".
את תהיי זו שתוביל את הקבוצה בעונה הבאה?
"עדיין מוקדם לדבר על זה. רק ירדנו ליגה ואנחנו מנסות להתאושש. אני חלק מהמועדון, ויש מי שמקבל החלטות. לצד המטרה לעלות ליגה צריך להמשיך לקדם, לטפח ולהגדיל את מחלקת הנוער".
בליגה הלאומית צפויות לשחק בעונה הבאה 11 קבוצות, ושתי הראשונות יעלו לליגת העל.
בעונה הבאה יתקיים דרבי בבאר-שבע בין הפועל למכבי. מועדון מכבי הודיע בסוף השבוע שעבר כי שיר קדושים תהיה המאמנת של קבוצת הנשים בעונה הבאה.
פורסם לראשונה: 09:10, 22.05.23