מתוכניות לפעילות בשטח: קבוצת הנשים של מועדון באר־שבע מיישמת הלכה למעשה את התוכנית להתמודד בעונה הבאה על העלייה לליגה הלאומית.
1 צפייה בגלריה
ג'קסון. עבר מרשים בליגת העל
ג'קסון. עבר מרשים בליגת העל
ג'קסון. עבר מרשים בליגת העל
(צילום: הפועל "אלטושלר שחם" באר-שבע)
אחרי שהמועדון מינה את שני פרידמן לתפקיד המנהלת המקצועית של מחלקת הנשים, החל שלב של צירוף שחקניות.
הקבוצה צירפה השבוע את הפורוורדית/סנטרית ריאנה ג'קסון (32, 1.80), הגארדית אנג'לה חצ'דוריאן (20, 1.70), והרכזת שובל אור־שלום (23, 1.67).
ג’קסון, בת להקיהלת העבריים בדימונה, שיחקה בכמה קבוצות בקריירה ביניהן קבוצות בליגת העל: הפועל פתח-תקווה, אליצור חולון והפועל ראשון לציון.
חצ'דוריאן היא בוגרת האקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט ושחקנית נבחרות ישראל הצעירות.
חצ'דוריאן שיחקה בעונה החולפת באליצור חולון מליגת העל ובמסגרת הכרטיס הכפול גם באליצור נתניה מהלאומית.
חצ'דוריאן הייתה שותפה לפני שתי עונות לזכייתה של אליצור תל־אביב באליפות הליגה הלאומית והעלייה לליגת העל.
אור־שלום היא בוגרת האקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט. היא שיחקה בעונה האחרונה בבני יהודה מהליגה הלאומית, ולפני כן בשלוש קבוצות מליגת העל: א.ס רמת־השרון, בנות הרצליה ואליצור חולון.
שני פרידמן, המנהלת מקצועית של מחלקת הנשים: "אני שמחה על צירופן של ריאנה, אנג׳לה ושובל, ואני ומאחלת להן המון בהצלחה. אני מאמינה שהן יעזרו להוביל את המועדון להישגים משמעותיים".
גם קבוצת הגברים של המועדון מתחזקת: בן ממן בן ה־19, שמתנשא לגובה 2.01 מ', חתם על חוזה ארוך טווח במועדון.
ממן שיחק בעבר בנבחרות ישראל הצעירות (קדטים ונוער). הוא גדל באקדמיה של גלבוע/גליל, ובעונה האחרונה שיחק לראשונה בקבוצת בוגרים: מכבי הוד־השרון מהליגה הלאומית.
בעונה הקרובה ממן ישחק במסגרת הכרטיס הכפול רק במכבי מעלה אדומים מהליגה הלאומית, כמו שרון ציפר שיחק בעונה האחרונה רק באשקלון.
בקבוצה חיזקו גם את הצוות המקצועי: יניב רבינס (34) ישמש כעוזר המאמן השני של ליאור ליובין.
רבינס יהיה חלק מצוות האימון שכולל את גיא קפלן, עוזר המאמן הראשון, ומנואל לופז, מאמן היכולות הגופניות, שממשיך לעונה נוספת.
רבינס, תושב קיבוץ משמר הנגב, אימן בשנים האחרונות במחלקת הנוער של המועדון, ובעבר שימש כמנהל המקצועי של הפועל עומר, בין השאר תחת ליאור ליובין, ואימן בנבחרת הטרום קדטים של ישראל באזור דרום.
"כמי שנולד וגדל באזור אני גאה להצטרף לצוות הקבוצה הבוגרת", אמר רובינס. "אני שמח לעבוד במועדון ששואף למצוינות ומקצועיות ללא פשרות".
פורסם לראשונה: 15:22, 28.06.22