השקט והסערה: אחרי מנוחה של שבוע ועוד עבודה של שבועיים חוזרות מ.ס דימונה ועירוני כסייפה למאבקים הלא פשוטים בליגה א' דרום.
1 צפייה בגלריה
המשחק בין דימונה לכסייפה. לכל קבוצה מטרות אחרות
המשחק בין דימונה לכסייפה. לכל קבוצה מטרות אחרות
המשחק בין דימונה לכסייפה. לכל קבוצה מטרה שונה
(הרצל יוסף)
לשתי הקבוצות מצפים שלושה משחקים חשובים בפרק זמן של שבוע, כאשר התוצאות יכולות להכריע את גורלם של המאמנים רונן ויינשטיין (דימונה) ומוטי עטר (כסייפה).
קראו גם:
החופשה הקצרה לפני חידוש האימונים גרמה להורדה במפלס הלחץ, והעניקה זמן למחשבה לראשי שני המועדונים, שהורידו הילוך בכל הנוגע לכוונה להחליף מאמן.
עם זאת, הנושא עדיין על הפרק, ותלוי בתוצאות במשחקים הקרובים. בשני המועדונים מקווים לצבור נקודות כדי להימנע מסיטואציות לא נעימות.
וזה מתחיל מחר (שישי). דימונה תארח את בקעת הירדן מהתחתית. ביום שלישי הקרוב צפוי לקבוצה עוד משחק בית: מול הפועל כפר־שלם, ובמוצאי שבת הבאה תתארח דימונה אצל בני לוד, ששחררה במהלך הפגרה כמה שחקנים בגלל קשיים במצב כלכלי.
דימונה, שהתחזקה במהלך הפגרה בשני שחקנים: החלוץ יונתן כהן מבני לוד והבלם אבירם אוחנה מכסייפה, מקווה להגיע בסיום העונה לפחות למקומות 2-4.
ערב המחזור ה־11 דימונה במקום השמיני בטבלה עם 14 נקודות. את הטבלה מובילה כפר־שלם כשבמאזנה 21 נקודות.
בקבוצה אמרו השבוע כי יש ציפייה להשיג לפחות שבע נקודות בשלושת המשחקים שייערכו בשבוע הקרוב.
בדימונה עבדו קשה בפגרה. מעבר לצירופם של שני שחקנים, נערכו אימונים משמעותיים ונערכו שיחות אישיות עם השחקנים.
במועדון לא התרגשו מהתבוסה 8:0 במשחק אימון באמצע השבוע מול הפועל באר־שבע.
"הפערים בין שתי הקבוצות ברורים לכולם", אמר גורם בקבוצה. "אמנם זה לא נעים לחטוף שמינייה, אבל אנחנו מציאותיים".
לעירוני כסייפה צפויים שני משחקי חוץ. מחר (שישי) מול נורדיה ירושלים, ובשלישי מול בקעת הירדן. בסוף שבוע הבא כסייפה צפויה לארח את מכבי יבנה.
בקבוצה לא שקט בתקופה האחרונה, וזאת בלשון המעטה. לא זו בלבד שכסייפה לא הצליחה במהלך הפגרה לצרף שחקנים בגלל מגבלות כלכליות, הרי שיש שחקנים שעזבו את המועדון. כך לדוגמה אבירם אוחנה עבר לדימונה.
בערב שלישי השבוע נערכה שיחה בין יו"ר הקבוצה, עדנאן אל־עמור, לבין המאמן מוטי עטר, במהלכה הבטיח אל־עמור לעטר כי ההנהלה תעשה מאמצים לצרף שחקנים.
כסייפה במקום האחרון עם שתי נקודות רחוקה תשע נקודות מהקו האדום. לקבוצה מצפים שני מאבקים על מה שנקרא שש נקודות בשני משחקי החוץ הקרובים כשתתמודד מול יריבותיה לתחתית.
בקבוצה אמרו השבוע כי צבירת ארבע נקודות בשני המשחקים האלה תוביל לסיכוי להיחלץ מהתחתית.
פורסם לראשונה: 20:20, 25.11.21