מאור בוזגלו הוא אחת מהדמויות הכי שנויות במחלוקת שלבשו את מדי הפועל באר שבע אי-פעם. לצד השנים היפות והשערים הבלתי נשכחים של בוזגלו במדים האדומים, מתלווים לא מעט רגעים שנויים במחלוקת שכמעט והשכיחו לחלוטין את ההישגים של השחקן במועדון מבירת הנגב. כעת נכתב פרק חדש ביחסים בין השחקן למועדון, והפעם מדובר בתביעה של בוזגלו כנגד הקבוצה של אלונה ברקת.

2 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו. תובע את המועדון בו חזר לתודעה הישראלית
מאור בוזגלו. תובע את המועדון בו חזר לתודעה הישראלית
מאור בוזגלו. תובע את המועדון בו חזר לתודעה הישראלית
(צילום: עוז מועלם)

על פי חשיפתו של איציק כלפי מאתר 'ONE', בוזגלו תובע את קבוצתו לשעבר, לאחר ששלח לפני מכתב אזהרה, בסך של 2.662,976 מיליון ש”ח. בתביעתו דורש בוזגלו שכר עבודה, דמי חופשה, דמי הבראה, פיצוי עבור אי-קיום שימוע, דמי הודעה מוקדמת, לרבות אי הפרשות לקרן הפנסיה, פיצויי פיטורין, גמול עבודה בשבת, חוסר תום לב במשא ומתן ופיטורין שלא כדין.
בתביעתו טוען השחקן כי "הנתבעת התנתה באופן לא חוקי את תשלומי השכר המגיעים לתובע כמו חובות שלה בגין תשלומי החובה לרשות המיסים בחתימה על מסמך אחיד של 'כגמר חשבון'", כך על פי הפרסום באתר 'ONE', "כמו כן, הנתבעת בכל תקופת העסקתו של התובע נהגה מול התובע בחוסר תום לב ופעלה שלא כדין, כאשר עיון בתלושי השכר של התובע מלמד כי הנתבעת לא הפרישה לתובע זכויות סוציאליות כדין, לרבות דמי חופשה, דמי הבראה והפרשות לקרן הפנסיה כדין".

2 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו. שערים בלתי נשכחים במדים האדומים
מאור בוזגלו. שערים בלתי נשכחים במדים האדומים
מאור בוזגלו. שערים בלתי נשכחים במדים האדומים
(צילום: שי מוגילבסקי)

בוזגלו שיחק במועדון בין השנים 2013 ועד לשנת 2017. בשנותיו בקבוצה זכה בוזגלו עם המועדון בשתי אליפויות, גביע אלוף האלופים וגביע הטוטו. בוזגלו שימש בחלק מהזמן אף כקפטן הקבוצה ונחשב לאחד השחקנים הבולטים באותן שנים עם שערים נגד אינטר, סאות'המפטון והשער הראשון במשחק האליפות ההיסטורי נגד בני סכנין בעונת 15/16.
אוהדי הקבוצה, שהתקשו לעכל את עצם הגשת התביעה לבית המשפט, הגיבו בחריפות לתביעה שהגיש בוזגלו כנגד הקבוצה. "שימשיכו לעשות תוכניות שפלות", "כפוי טובה עלוב", "יורק לבאר ששתה ממנה", היו חלק מהתגובות שפרסמו האוהדים הזועמים.

קראו גם:

תגובת בהפועל באר שבע: “מביך ומצער. כפיות הטובה והחוצפה - אין להן סוף. עושה רושם שנגמרו הפרקים בתוכניות הריאליטי, אז צריך להמציא חדשים וכמובן לממן את האירוע. לא בבית ספרנו. טרם התקבלה אצלנו התביעה, נשמח להגיד את דברנו בבית המשפט לכשתתקבל, יחד עם תביעה שכנגד בגין דברים חמורים שהתגלו אצלנו”.