בהפועל באר שבע התעוררו הבוקר (שני) בחיוך גדול לאחר הניצחון אמש על מכבי נתניה 0:2 באצטדיון טוטו-טרנר. הניצחון העלה את האדומים למקום השלישי בטבלה לפחות עד הערב, כשהפועל חיפה תנסה לנצח את הפועל ירושלים ולהוריד את באר שבע בחזרה למקום הרביעי.

2 צפייה בגלריה
שחקני הקבוצה חוגגים בסיום
שחקני הקבוצה חוגגים בסיום
שחקני הקבוצה חוגגים בסיום
(צילום: דניאל כהן)

למרות הניצחון העשירי ברציפות והשוואת שיא הניצחונות של המועדון, אליניב ברדה לא הרבה לחייך במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "עם יכולת כזאת אנחנו לא נצליח לנצח את מכבי פתח תקווה", אמר ברדה בסיום, "אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים ולהציג כדורגל טוב יותר. כל מה שמעניין אותי כרגע זה המשחק בשבת בשבת הקרובה. זו קבוצה שמגיעה למשחק הזה בתקופה טובה ויהיה לנו קרב קשה מאוד מולם", אמר המאמן.
אחד השחקנים שזכה לשבחים גדולים מהצוות המקצועי הוא רועי גורדנה. הקשר המצטיין של האדומים הוכיח פעם נוספת שהוא העוגן המרכזי של הפועל באר שבע במהלך העונה. גורדנה גם כבש את השער השני לזכות קבוצתו בבעיטה אדירה לחיבורים. "רועי הוא שחקן שכל מאמן חולם שיהיה לו כזה. הוא דוחף את השחקנים, מכוון אותם ומשמש דוגמה עבורם", אמר אחד הגורמים בקבוצה על הקשר, "אין לי ספק שבעמדה שלו רועי הוא הכי טוב שיש בארץ, ובהחלט מגיע לו להיות מוזמן לסגל הנבחרת".

2 צפייה בגלריה
רועי גורדנה
רועי גורדנה
רועי גורדנה
(צילום: דניאל כהן)

קראו גם:

שני שחקנים שקיבלו אתמול הזדמנות היו ארתור שושנאצ'וב ודיינר קיניונס שעלו במחצית השניה. שושן', כמו שמכנה אותו ברדה קיבל כמעט מחצית שלמה להראות יכולות ואילו קיניונס קיבל דקות בסיום. "'שושן' הגיע אלינו ממחנה אימונים והספיק לרשום בכמה משחקים 90 דקות", אמר ברדה, "אצל קיניונס זה ייקח קצת יותר זמן, אבל אנחנו יודעים מה הבאנו ונראה מה הוא ייתן לנו בהמשך".