בשנים האחרונות התרגלנו לכך שהמשחקים בין הפועל באר שבע ומכבי חיפה לוהטים במיוחד. מאבקים פיזיים קשים שמסתיימים בכרטיסים אדומים, ניצחונות דחוקים ברגעי הסיום והרבה מאוד מלחמה על כר הדשא הפכו את קרב הצמרת למשחק עונה, גם אם לא מדובר בשלבים המכריעים של הליגה.

2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה. מנסים להתחזק בחלון ההעברות
אליניב ברדה. מנסים להתחזק בחלון ההעברות
אליניב ברדה. מנסים להתחזק בחלון ההעברות
(צילום: דניאל כהן)

באר שבע מגיעה למשחק עם רצף של שמונה נצחונות רצופים בכל המסגרות (7 בליגה ו-1 בגביע המדינה) ותרצה להמשיך גם לניצחון התשיעי, שיכול לצמק את הפער בצמרת ל6 נקודות מהירוקים שנמצאים במקום השני בטבלה.
היום (שלישי) הגיעו מאמן הקבוצה, אליניב ברדה, והשחקן, מריאנו בריירו למסיבת העיתונאים לקראת המשחק המסקרן מחר. "המשחק מחר הוא חשוב מאוד. זה משחק בית נגד קבוצה שכבר ניצחה אותנו העונה, והמשחקים נגדם תמיד קשים. אנחנו צריכים לשפר את הדברים שאנחנו עושים פחות טוב בשני המשחקים האחרונים ולהיראות טוב יותר, ואני מקווה שנמשיך לנצח אצלנו בבית. בטח עם הקהל שלנו שאני בטוח שיבוא וידחוף אותנו ואנחנו מקווים לשמח אותם. בכדורגל הכל יכול לקרות", אמר ברדה.
״אין שום קשר בין משחק הגביע למשחק מחר", הסביר המאמן בהמשך ל-120 הדקות של מכבי חיפה ביום ראשון במסגרת גביע המדינה. "חיפה גם לא שיחקו עם ההרכב הראשון שלהם. יש להם סגל מאוד רחב ואנחנו לא יודעים איך הם ישחקו ומי ישחק. אני כמאמן וגם השחקנים רוצים להיות הכי טובים שאנחנו יכולים".
המאמן של באר שבע סיפר על הקשיים בהחתמת שחקנים בחלון ההעברות שנמצא בעיצומו. ״אנחנו מנסים להביא שחקני רכש ואנחנו מאוד רוצים להתחזק אבל זה לא פשוט. אנחנו רוצים דם חדש, אבל גם אם זה לא יקרה אז אנחנו נסחט את הסגל שלנו כמה שאפשר ונוציא ממנו את המקסימום".
מי שיחזור מחר לאצטדיון טוטו-טרנר הוא תומר חמד, ששוחרר מבאר שבע לפני כשבועיים ועבר למכבי חיפה. ״היה כיף גדול לראות את תומר חמד כובש ושמח ומאושר ואני מאחל לו שימשיך להצליח. הוא היה מנהיג אצלנו, שחקן מצוין ובחור מהסרטים ואני יכול מפה לאחל לו רק בהצלחה״.

2 צפייה בגלריה
מריאנו בריירו. "אשחק בכל עמדה בה יצטרכו אותי"
מריאנו בריירו. "אשחק בכל עמדה בה יצטרכו אותי"
מריאנו בריירו. "אשחק בכל עמדה בה יצטרכו אותי"
(צילום: דניאל כהן)

מריאנו בריירו, שחקן הקבוצה, סיפר גם הוא במסיבת העיתונאים: ״אני בא למשחק מחר כמו לכל משחק וכל הקבוצה חושבת ככה. זה אומנם נגד מכבי חיפה, אבל המשחק הזה חשוב כמו המשחק לפני וכמו המשחק הבא. נתקן מה שצריך מהמשחק הקודם. כל המשחקים נגד מכבי חיפה קשים. אתה שואל אותי מה צריך לעשות? לשים את הכדור בתוך השער".
בריירו, שעבר הסטה לתפקיד הבלם במשחקים האחרונים, סיפר על העמדה החדשה. ״אני מרגיש נוח בתור בלם ואמרתי את זה לאליניב. הוא יודע שהוא יכול לשים אותי בעמדה הזאת או בקישור ואני מוכן לשחק בכל מקום שצריך. לשחק לצד מיגל ויטור עושה אותי רגוע כי אני יודע שהוא יהיה שם".

קראו גם:

בריירו, שמאז החלה המלחמה ברצועת עזה, הגיע למסיבת העיתונאים עם חולצה שחורה הקוראת לשחרור החטופים יאיר ואיתן הורן. ״אנחנו מתפללים להשבת החטופים מרצועת עזה ולשלום החיילים שנלחמים שם. אני מקווה שכולם יחזרו משם בקרוב ושהמלחמה הזו תסתיים כמה שיותר מהר״.