העונה הנוכחית של הפועל באר שבע/דימונה בכדורסל היא הקשה ביותר מאז שהקבוצה עלתה לליגת העל וקבעה יתד. בעונה הנוכחית אומנם יש לאדומים נסיבות מקלות שהפכו את ההכנה לעונה למורכבת, אבל בשורה התחתונה האדומים מתקשים העונה לייצר מומנטום חיובי כלשהו, ולמשחק הערב (רביעי) נגד בני הרצליה הם הגיעו מהמקום הלפני אחרון בטבלה.

2 צפייה בגלריה
איגור קולשוב
איגור קולשוב
איגור קולשוב
(צילום: דניאל כהן)

באר שבע/דימונה מעולם לא הפסידה באולם היובל בהרצליה, מאז העלייה לליגה הבכירה (מאזן 6:0 במשחקי החוץ), וקיוותה שגם הערב היא תצליח לנצח את היריבה שנמצאת בחלק העליון של הטבלה. פתיחת המשחק של האדומים הייתה מרשימה וחמש דקות מהפתיחה עלתה ליתרון 4:11. שתי קליעות עונשין של חואקין שוכמן פתחו עבור באר שבע יתרון דו־ספרתי, וג'קנין גאנט – עם שמונה נקודות ברבע הראשון – העלה אותה ל־11:21 ובתום הרבע הראשון פיגרה 26:16.
לאורך רוב הרבע השני הצליחה באר שבע/דימונה לשמור על פער שנע בין חמש נקודות לשמונה. לקראת המחצית הצליחה שוב הרצליה לצמצם לפיגור פוזשן בלבד, אך איבודי כדור לבנים לצד מהלכים טובים של באר שבע/דימונה סייעו לאדומים לרדת להפסקה כשהם מוליכים 41:37.

2 צפייה בגלריה
גראנט שרפילד
גראנט שרפילד
גראנט שרפילד
(צילום: דניאל כהן)

במחצית השנייה המארחים הצליחו לעלות ליתרון ראשון במשחק ומאז החלו האדומים של יואב שמיר להפוך לרודפים במקום נרדפים. באר שבע הצליחה עוד להקטין את ההפרש לארבע נקודות בלבד, אבל שלשה בסיום הרבע קבעה מהפך - 54:61 להרצליה. באר שבע/דימונה מסתבכת.

קראו גם:

האורחים עוד ניסו לחזור ברבע הרביעי למשחק ולנסות לחולל הפתעה באולם היובל, אבל יכולת מספיק טובה של הקבוצה המקומית הצליחה להשאיר מרחק ביטחון בין הקבוצות. איגור קולשוב התעורר לקראת הסיום ועזר לבאר שבע להתקרב מעט, אך סלים נוספים של הרצליה הכריעו את המשחק לטובת המארחים. בסיום באר שבע/דימונה נכנעת 78:87 לבני הרצליה ותחפש את הנקודות במקום אחר.
קלעים בולטים בבאר שבע:
איגור קולשוב 16 נק', ג'אקינן גאנט 15 נק', רועי פריצקי וגראנט שרפילד 10 נק' כ"א.