זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה ועכשיו זה הפך להיות רשמי. הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת שהודיעה לפני כעשרה חודשים על עזיבה בעקבות מחלוקת עם השחקנים על קיצוץ בשכר שנבע כתוצאה ממשבר הקורונה וניהלה בחודשים האחרונים את המועדון בשלט רחוק חזרה לפעילות מלאה.
3 צפייה בגלריה
אלונה ברקת. מה יהיה הצעד הבא שלה?
אלונה ברקת. מה יהיה הצעד הבא שלה?
אלונה ברקת. חוזרת לנהל את המועדון
(הרצל יוסף)
בעקבות ההתפטרות של המאמן יוסי אבוקסיס והמשבר שנוצר במועדון לאחר שהמאמן העביר ביקורת גלויה על ברקת באמצעי התקשורת, כינסה היום (ראשון) ברקת את השחקנים לשיחה ארוכה. במהלך השיחה הבהירה הבעלים שהיא חוזרת לעניינים. "אני חוזרת לנהל את המועדון ונחזיר את הקבוצה להישגי העבר שלה".
קראו גם:
בהודעה רשמית שפרסמה ברקת היא כתבה: "לשחקני הפועל באר שבע, לעובדי המועדון ולאוהדים היקרים, אני מבקשת להודיע שאני חוזרת להוביל את המועדון. כמו שכולכם יודעים לפני כשנה החלטתי לקחת צעד אחורה ולהתנתק מהניהול הפעיל היומיומי, בציפייה שיגיע בעלים חדש שימשיך את העשייה המפוארת שעשינו פה במשך שנים. בהעדרי, אסי והנהלת המועדון עשו עבודה מעולה, אבל בסופו של דבר מועדון כדורגל כמו הפועל באר שבע חייב בעל בית".
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס. מחפש ניצחון שני בשלב הבתים
יוסי אבוקסיס. מחפש ניצחון שני בשלב הבתים
יוסי אבוקסיס. התפטר במפתיע
(צילום: אורן אהרוני)
ברקת הוסיפה: "יוסי התפטר אתמול מהמועדון. הצטערתי על ההתפטרות ועוד יותר על הדרך, אבל אני מעדיפה לזכור לו את ההישגים היפים ומאחלת לו הצלחה בהמשך. בכדורגל אין זמן לשקוע בעבר, במיוחד לא בתקופה המאתגרת שבה אנו חיים. משבר הקורונה עדיין בעיצומו ויחייב שינויים רבים בענף בכלל ובמועדון שלנו בפרט. לשמחתי הקדמנו הרבה מועדונים בהיערכות נכונה למצב הכלכלי המורכב ולכן אנו נהנים מיציבות יחסית".
הבעלים המשיכה וסיפרה על המטרות: "אנחנו במקום החמישי בליגה, 2 נקודות מהמקום השלישי ו-6 מהמקום השני. אנחנו מרחק נגיעה ממקום באירופה שזו המטרה העיקרית שלנו העונה. ביום שני יש לנו משחק נגד מכבי תל אביב, ביקשתי מאליניב להיות על הקווים במשחק הזה ואני מצפה מהשחקנים שלנו שיתנו לו את כל מה שיש להם ועוד קצת. הצוות המקצועי בראשות אליניב עובד כבר תקופה על ביצוע חיזוקים נקודתיים היכן שצריך, יש להם את הגב שלי ועד שהחלון ייסגר הסגל יהיה רחב ואיכותי עוד יותר".
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה. יצליח לפשר בין הצדדים?
אליניב ברדה. יצליח לפשר בין הצדדים?
אליניב ברדה. יעמוד על הקווים מול מכבי תל אביב
(הרצל יוסף)
ברקת סיפרה על המגעים עם מאמן חדש: "בימים הקרובים נמנה מאמן חדש למועדון ואני בטוחה שביחד נשיג את המטרות שלנו. בזכותכם, בזכות המסורת של המועדון הזה, מסורת וDNA של ווינרים שלא נרתעים משום אתגר, עברנו כבר אתגרים גדולים מאלה ותמיד הצלחנו כמועדון מאוחד, דבק בערכיו ומכבד את כל אנשיו. בימים הקרובים בכוונתי לזמן את כל שחקני ועובדי המועדון לשיחה אישית, חלק היום וחלק בהמשך השבוע. מבקשת מכולם להתנתק מרעשי הרקע ולהתרכז בכדורגל. תודה רבה".
סימנים לחזרה של ברקת ניתן היה לראות כבר בחודשים האחרונים כשהיא התחילה להגיע למשחקי הקבוצה ויחד עם העזיבה של היו"ר איתי בן זאב שמקורביו סיפרו על כך שאלונה רצתה שוב לקבל את ההחלטות במועדון. כעת, תצטרך הבעלים למנות מאמן שיחליף את יוסי אבוקסיס כשהמועמדים המובילים הם מרקו בלבול ורן בן שמעון.
פורסם לראשונה: 13:44, 31.01.21