זעזוע בהפועל באר שבע. מאמן הקבוצה בשנה האחרונה יוסי אבוקסיס החליט להתפטר הערב (שבת) במפתיע מתפקידו. במועדון מעריכים שמדובר בחוסר שביעות רצונו של המאמן מהיחס כלפיו במועדון בשילוב הצעה שקיבל לחזור לבני יהודה אותה עזב בשנה שעברה, אך מאוכזבים שהוא בחר להניח את המפתחות יומיים לפני המשחק החשוב באצטדיון 'טוטו-טרנר' מול מכבי תל אביב.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס. רוצה לעבור עוד שלב באירופה
יוסי אבוקסיס. רוצה לעבור עוד שלב באירופה
יוסי אבוקסיס. עוזב אחרי שנה בתפקיד
(צילום: אורן אהרוני)
כזכור, אבוקסיס שמונה בחודש ינואר אשתקד הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה ולשלב הבתים של הליגה האירופית. הפועל באר שבע לא נראית טוב בתקופה האחרונה ולא מרבה לשחק כדורגל איכותי וגם נוצחה במחזור האחרון מול בני סכנין. הבוקר גם הגיעו כ-50 אוהדים למחות באימון נגד המאמן והשחקנים בעקבות היכולת הרעה של הקבוצה. אליניב ברדה ומאור מליקסון צפויים לעמוד על הקווים במשחק מול מכבי תל אביב.
קראו גם:
התגובות להתפטרות של יוסי אבוקסיס לא איחרו לבוא. השחקן הכי קרוב למאמן הוא הכוכב הפורטוגלי ז'וסוואה פשקיירה שהעלה סטורי עצבני בעקבות ההתפתחויות האחרונות.
2 צפייה בגלריה
הסטורי של ז'וסוואה. עצבני
הסטורי של ז'וסוואה. עצבני
הסטורי של ז'וסוואה. עצבני
(צילום: מתוך אינסטגרם)
הבעלים, אלונה ברקת מסרה בתגובה: "אוהדים יקרים, היום הודיע יוסי אבוקסיס על התפטרותו מהאימון. אינני מתכוונת להתייחס לטענות חסרות השחר שהוא משמיע באמצעי התקשורת נגדי ונגד המועדון. זו לא דרכנו. אנחנו מודים ליוסי על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו. כבר בימים הקרובים יתמנה מאמן חדש כדי להמשיך את המסע המופלא של הפועל באר שבע וכולנו תקווה שהמועדון יחזור להציג כדורגל שמח. שלכם, אלונה".