למרות שהודיע על עזיבתו בסיום העונה יחד עם הבעלים, אלונה ברקת, בהפועל באר שבע מקווים שהמנכ"ל אסי רחמים יחזור בו ויישאר בתפקידו. בימים האחרונים מופעלים על רחמים לחצים מצד אוהדים ומקורבים רבים למועדון כדי להשאיר את המנכ"ל המוערך.
2 צפייה בגלריה
אסי רחמים. יישאר בתפקיד?
אסי רחמים. יישאר בתפקיד?
אסי רחמים. יישאר בתפקידו?
(עוז מועלם)
כזכור, הסיבה שרחמים החליט ללכת בדרכה של אלונה ברקת היא שהוא ידע שייאלץ להיפרד מעובדים במערכת בעקבות הצמצום הדרסטי בתקציב ולכן הבעלים היוצאת מינתה את עו"ד, יצחק יונגר שיטפל בנושאים הכואבים שעל הפרק.
בינתיים, יונגר ימשיך בשיחות עם השחקנים בנוגע למתווה הקיצוצים לעונה הבאה שצפויים להגיע עד 50% לשחקנים הבכירים. במועדון מעריכים שהשיחות לא יהיו פשוטות בעיקר לאור הרצון של השחקנים להמתין עוד קצת עד שיתבהרו העניינים לגבי מועד החזרה של ליגת העל.
בנוסף, במועדון מעריכים כי כדי להעמיד תקציב סביר ללא תמיכה משמעותית של הבעלים (ברקת הבטיחה שתזרים חמישה מיליון שקלים, נ.ד.) הם ייאלצו להיפרד משחקנים בכירים נוספים מעבר לנייג'ל האסלביינק ששוחרר לבקשתו לפני שבוע.
2 צפייה בגלריה
עו"ד יצחק יונגר. מתחיל לעבוד
עו"ד יצחק יונגר. מתחיל לעבוד
עו"ד יצחק יונגר. ידרוש להמשיך לקצץ
(צילום: יחסי ציבור)
אוהדי הקבוצה נפגשו בשבוע האחרון בין היתר עם אלונה ברקת ועו"ד יצחק יונגר וארגון האולטרסאות' הוציא הודעה שבה הם תומכים בהובלת המועדון על ידי רחמים, אליניב ברדה ומאור מליקסון ומבקשים מהשחקנים לקצץ על פי הדרישות של הנאמן.
"יש מציאות חדשה ואנחנו ממליצים לכל המשתכרים הבכירים במועדון ובראשם השחקנים להתרגל אליה ולהגיע לפשרות בהתאם למצב", כתבו האוהדים, "כל מי שמתנגד למתווה כדאי שיסתכל מסביבו מה קורה בקבוצות אחרות בארץ/בעולם ושיידע טוב מאוד שלשים מקלות בגלגלים של תהליך ההבראה למועדון לא ישתלם לו בשום צורה".
"אנחנו האוהדים נרכוש מינויים בהמונינו כמו בכל שנה ונדאג לשמור על ההכנסות הטבעיות של המועדון מה שישמור על תקציב ראוי שיהיה בין חמשת הגבוהים בליגה עם קבוצה טובה ותחרותית שתתמודד בצמרת", סיכמו.