למרות הסיכום שהושג ביום שני האחרון בין שחקני הפועל באר שבע לעו"ד יצחק יונגר על קיצוץ ב-50% בשכרם עד תום העונה, השחקנים סירבו להחיל את ההסכם גם על חודש יוני והנאמן הוציא את השחקנים לחופשה ללא תשלום.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע. יצאו לחל"ת
שחקני הפועל באר שבע. יצאו לחל"ת
שחקני הפועל באר שבע. יצאו לחל"ת
(אורן אהרוני)
במכתב שהוציא עו"ד יונגר לעו"ד רועי רוזן שמייצג את השחקנים כתב: "כידוע לך החל מיום 17.3.2020 לא מתקיימים אימונים ומשחקי כדורגל וזאת בהתאם להוראות הממשלה והתקנות לשעת חירום, אשר עומדות נכון למועד זה בתוקפן. כך נמסר לי, כי האימונים הופסקו גם לבקשת השחקנים ונוכח חששם לבריאותם".
יונגר הוסיף: "מאמצים אשר נעשו למנוע את הצורך בהוצאת העובדים לחופשה ללא תשלום, כנגד הפחתה בשכרם לא צלחו גם הם. כך, על אף שבפגישה ביני לבין השחקנים, בהשתתפותך, הוסכם כי בשלב זה "לא דנים בעונה הנוכחית" אך ההפחתה תחול עד סיום העונה וסוכם על מתווה לפיו יופחת שכר השחקנים ב-%50 ,חזרו בהם השחקנים מהסיכום וסירבו להחיל את ההפחתה על שכר חודש יוני 2020 אשר נכלל לגבי חלק מהשחקנים בעונת 2020-2019 (בהתאם לחוזים המופקדים ברשות לבקרת תקציבים)".
2 צפייה בגלריה
עו"ד יצחק יונגר. מתחיל לעבוד
עו"ד יצחק יונגר. מתחיל לעבוד
עו"ד יצחק יונגר. מתחיל לעבוד
(צילום: יחסי ציבור)
"במצב דברים זה כל השחקנים מצויים בחופשה ללא תשלום החל מיום 18.3.2020. אבקש כי מעבר להעברת ההודעה לכל השחקנים, תפנה את תשומת ליבם לכך שלמיטב ידיעתי, באפשרותם להירשם עדין היום לצורך קבלת זכויותיהם בהתאם לדין רטרואקטיבית לגבי חודש מרץ", סיכם עו"ד יונגר.
פורסם לראשונה: 14:00, 01.04.20