לאחר שלושה הפסדים רצופים שהורידו אותה למקום שמוביל למבחנים נגד הירידה בסיום העונה יצאה הערב (שלישי) מ.כ. באר שבע למשחק קריטי נגד נס ציונה בפלייאוף התחתון. הקבוצה של אבנר דרורי קיבלה בחזרה את ג'ורג'ה גולובוביץ' שהיה מורחק במשחק הקודם, אבל נאלצה להסתדר שוב ללא ספטן צ'יריץ' שנשאר בסרביה.
1 צפייה בגלריה
מ.כ. באר שבע מול נס ציונה. ממשיכה להפסיד
מ.כ. באר שבע מול נס ציונה. ממשיכה להפסיד
מ.כ. באר שבע מול נס ציונה. ממשיכה להפסיד
(צילום: מתוך עמוד היוטיוב של איגוד הכדוריד)
פתיחת המשחק היתה שייכת לקבוצה המארחת שעלתה ל-6:9 מהיר אבל דוראל בן סעדון וירדן פרנקו השוו את התוצאה. המארחת בעזרת שלומי צייטלר החזירה את היתרון וניצלה את הירידה לספסל של איליה סלאדיץ' העייף כדי לסיים את המחצית הראשונה ביתרון קטן של 14:16.
קראו גם:
דוראל בן סעדון עם פנדל מדויק ועוד שער מהפינה שמר את האורחת בתמונה בפתיחת המחצית השנייה, אבל אקס באר שבע אביב לייפר העלה את נס ציונה ל-21:25 בדקה ה-47. איליה סלאדיץ' שחזר לשחק ודוראל בן סעדון יחד עם יכולת טובה של שון ריבקין בין הקורות לא נתנו למשחק הזה לברוח וצימקו ל-26:24 עשר דקות לסיום.
שון ריבקין עצר פנדל בצד אחד ואיליה סלאדיץ' כבש מהעבר השני, אבל אביב לייפר שוב הגדיל את ההפרש ארבע דקות לסיום.דוראל בן סעדון צימק ל-28:27, פנדל של וליקו דוידוביץ' ואיבודי כדור רשלניים של באר שבע הכריעו את המשחק. בסיום: 28:31 לנס ציונה ובאר שבע סופגת הפסד רביעי ברציפות.
מכבי דימונה פספסה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום כשספגה הפסד שני ברציפות בבית, 33:29 למכבי תל אביב.