צרות גדולות בקבוצת הכדוריד של מ.כ. באר שבע לאחר ההפסד למכבי תל אביב. המאמן אבנר דרורי ביקש להתפטר מתפקידו כדי לזעזע את המערכת, אך יו"ר המועדון רוני טסלר לא קיבל את בקשת ההתפטרות. "הקבוצה הזאת חשובה לי מאוד", אישר דרורי את הדברים, "רציתי לעשות זעזוע ולשלם את המחיר אבל רוני לא הסכים".
2 צפייה בגלריה
(אבנר דרורי. מקווה שהקבוצה שלו תעשה קפיצת מדרגה. צילום: הרצל יוסף)
באר שבע תצטרך להסתדר ללא אחד העוגנים המרכזיים שלה בשנים האחרונות, המקשר הסרבי סטפן צ'יריץ' שהמריא למולדתו בגלל אילוצים משפחתיים למרות שלא קיבל אישור על כך מראשי המועדון.
צ'יריץ' שנפצע בהפסד להפועל אשדוד סובל מקרע קטן בשריר התאומים, לא יהיה כשיר בשבוע הקרוב וביקש לבקר את משפחתו, סגר כרטיס טיסה ללא ידיעת היו"ר, רוני טסלר. עדיין לא ברור אם הוא יחזור לישראל כדי לעזור לקבוצה במאמציה להישאר בליגה.
קראו גם:
בתוך כך, בבאר שבע כועסים מאוד על איגוד הכדוריד בטענה שהם שיחקו שלושה משחקים בעשרת הימים האחרונים בעוד היריבות שלהן זכו למנוחה. "זה לא ייתכן שהליגה עדיין לא הסתיימה וכבר מתחילים את משחקי הפלייאוף", אמרו במועדון, "נוצר מצב שהיריבה שלנו ביום שישי עירוני רחובות נחה בזמן שאנחנו חוזרים מקורונה ומתעייפים ממשחק למשחק".
2 צפייה בגלריה
סטפן צ'יריץ' (במרכז). משחק טוב שלו לא הספיק
סטפן צ'יריץ' (במרכז). משחק טוב שלו לא הספיק
סטפן צ'יריץ' (במרכז). עזב את ישראל
(צילום: הרצל יוסף)
מאיגוד הכדוריד נמסר בתגובה: "אנחנו מתמודדים עם לוחות זמנים לא הגיוניים ועם קבוצות שהיו בהן מאומתים לקורונה. אין פה עניין של אפליה לקבוצה כזאת או אחרת כי אין לנו יכולת לתמרן בגלל הסגרים שהשביתו את הליגה. צריך לזכור שאנחנו לא בעונה רגילה. נאלצנו להזיז זמני משחקים גם בגלל פגרת הנבחרת שתהיה בחודש מרץ ומאמני הנבחרת ביקשו לקיים משחקים כדי שהשחקנים יגיעו בכושר. אף אחד לא מנסה לקפח אף קבוצה".
הזר הסרבי ג'ורג'ה גולובוביץ' שלטענת השופט קילל אותו בסרבית במהלך המשחק מול מכבי תל אביב והורחק בכרטיס כחול יחמיץ את המפגש הקריטי ביום שישי (14:00, שידור ישיר בעמוד הפייסבוק של מיינט באר שבע) מול עירוני רחובות למשחק שהפסד בו יסבך משמעותית את באר שבע במאבקי התחתית.