מ.כ. באר שבע חזרה לשחק היום (שישי) אחרי חודש וחצי. כזכור, ליגת העל בכדוריד יצאה לפגרה בסוף דצמבר וחודשה רק ביום שני האחרון בגלל הסגר במדינה. במהלך הפגרה חלק גדול משחקני באר שבע גם נדבק בנגיף הקורונה והשחקנים נאלצו לשהות בבידוד כשגם המשחק מול אשדוד שתוכנן היה להתקיים ביום שני האחרון נדחה.

באר שבע יצאה למשחק חוץ בקריית מוצקין כשהיא מעולם לא ניצחה באולם 'גושן', אך כבר מהפתיחה היה ברור שהיא תעשה היסטוריה עם שליטה מוחלטת במשחק. עומר סימון עצר את הזריקות של האקסית ושלח את שחקניו לשערים קלים מהעבר השני בדרך ל-15:20 במחצית הראשונה.
קראו גם:
גם במחצית השנייה באר שבע הציגה עליונות על היריבה שלה. צמד הזרים איליה סלאדיץ' וג'ורג'ה גולובוביץ' עם משחק נהדר ואליהם הצטרף אופק חיון הצעיר עם שערים מהפינה ובאר שבע פתחה יתרון מבטיח. גם כשהמארחת ניסתה להתקרב עומר סימון בלם אותה והבטיח את הניצחון. בסיום: 29:38 נהדר לבאר שבע שמשיגה ניצחון רביעי העונה ועולה למקום התשיעי.
1 צפייה בגלריה
שחקני מ.כ. באר שבע חוגגים. ניצחון חשוב
שחקני מ.כ. באר שבע חוגגים. ניצחון חשוב
שחקני מ.כ. באר שבע חוגגים. ניצחון חשוב
(צילום: עזיז הסעות)
כבשו לבאר שבע: ג'ורג'ה גולובוביץ' 8 שערים, איליה סלאדיץ' 7 שערים, אופק חיון 5 שערים, דוראל בן סעדון ומור אבנעים 4 שערים כ"א. ביום שני (19:30) תסיים באר שבע את הסיבוב הראשון במשחק ביתי מול הפועל אשדוד ותנסה לשפר עמדות לקראת הבית התחתון.
פורסם לראשונה: 17:09, 12.02.21