אם לפני שבועיים עוד חלמו בבאר שבע על מקום בפלייאוף העליון הרי שעכשיו מקומם בליגת העל בעונה הבאה בסכנה גדולה אחרי שהקבוצה של אבנר דרורי הפסידה היום (שישי) 27:24 בבית לעירוני רחובות. היריבה שנועלת את הטבלה לאורך כל העונה השיגה את הנקודות הראשונות שלה על חשבונם של המקומיים.
צפו בשידור המשחק מתוך עמוד הפייסבוק של מיינט באר שבע
בלי שני הזרים הסרבים, סטפן צ'יריץ' שהמריא למולדתו בגלל אילוצים משפחתיים וג'ורג'ה גולובוביץ' שהורחק במשחק הקודם מול מכבי תל אביב, באר שבע פתחה טוב יותר. דוראל בן סעדון עם שערים ראשונים ועומר סימון שנעל את השער ובאר שבע עלתה ל-1:4 מהיר. סרגיי סולימה ומץן גולץ האורחים השאירו את רחובות במשחק והעלו אותה ליתרון ראשון, 7:8 בדקה ה-21. רחובות השתלטה על המשחק באמצעות מתן גולץ וסאבו מאסטר שקבעו 11:13 לאורחת במחצית.
קראו גם:
את המחצית השנייה פתחו האורחים נהדר ובעזרת מתן גולץ רצו ל-12:16. עמית ויטקובסקי וירדן פרנקו היו שם כדי לצמק ואיליה סלאדיץ' שנכנס היטב למשחק קבעו שוויון 20:20. דוראל בן סעדון החזיר את היתרון לבאר שבע אחרי דקות ארוכות, אבל הנדנדה נמשכה כשמתן גולץ החזיר את היתרון לאורחת ארבע דקות לסיום (23:24).
1 צפייה בגלריה
מ.כ. באר שבע נגד עירוני רחובות. הפסד כואב
מ.כ. באר שבע נגד עירוני רחובות. הפסד כואב
מ.כ. באר שבע נגד עירוני רחובות. הפסד כואב
(צילום: באדיבות מ.כ. באר שבע)
מתן גולץ כבש שער חשוב, דוראל בן סעדון החטיא בצד השני ורחובות השיגה ניצחון ראשון העונה שמאפשר לה לחלום על האפשרות להישאר בליגה. באר שבע שסופגת הפסד שלישי ברציפות מסתבכת מאוד במאבקי התחתית.
כבשו לבאר שבע: דוראל בן סעדון 7 שערים, איליה סלאדיץ' 4 שערים, ירדן פרנקו, מור אבנעים ואופק חיון 3 שערים כ"א. ביום שלישי (20:00) תצא באר שבע למשחק חוץ בנס ציונה.