מ.כ. באר שבע רצתה להמשיך את המומנטום של הניצחון על עירוני רחובות בשבוע שעבר כשאירחה את העולה החדשה, מכבי תל אביב שבעצמה הגיעה אחרי ניצחון בכורה. אבנר דרורי שנאלץ להסתדר עם סגל חסר במיוחד אחרי שליאור מדניק נפצע בקרסול במהלך המשחק, קיבל את ג'ורג'ה גולובוביץ' ואיליה סלאדיץ' בפתיחה טובה ובאר שבע הובילה לכל אורך המחצית הראשונה.
המשחק שודר בעמוד הפייסבוק של מיינט באר שבע
הזר הניגרי של היריבה, אובינה אני היה פשוט בלתי ניתן לעצירה ושמר את מכבי תל אביב במשחק כמעט לבד, אבל דוראל בן סעדון התעורר ולמחצית ירדה באר שבע ביתרון 16:18. שני שערים מהירים של המארחת העלו אותה ליתרון של ארבעה שערים אבל אובינה אני וירדן יטקובסקי קבעו שוויון 20:20.
2 צפייה בגלריה
ליאור מדניק נפצע. הסגל של באר שבע מתקצר
ליאור מדניק נפצע. הסגל של באר שבע מתקצר
ליאור מדניק נפצע. הסגל של באר שבע מתקצר
(צילום: הרצל יוסף)
איליה סלאדיץ' וסטפן צ'יריץ' במשחק הגנתי מעולה שמרו על היתרון של באר שבע, עד שאיתי טורקניץ ואופיר סימון העלו את הצהובים ל-24:25. דוראל בן סעדון השווה וסגר שלושה שערים רצופים של המארחת בדרך ל-24:27. בן סעדון שוב היה שם כדי לקבוע 26:29 שלוש דקות וחצי לסיום ובאר שבע היתה בדרך לניצחון.
קראו גם:
אובינה אני שוב התעורר ואיליה מוסיינקו צימקו לפיגור של שער אחד בלבד. עוז פגליארי החטיא מהפינה ומכבי תל אביב קיבלה הזדמנות להשוות. עומר סימון עצר את הזריקה של אובינה אני אבל ירדן ויטקובסקי היה על הריבאונד כדי להשוות. בסיום: 29:29 שכולו אכזבה עבור הקבוצה מבירת הנגב.
2 צפייה בגלריה
איליה סלאדיץ'. נמצא במגמת שיפור
איליה סלאדיץ'. נמצא במגמת שיפור
איליה סלאדיץ'. נמצא במגמת שיפור
(צילום: הרצל יוסף)
כבשו לבאר שבע: איליה סלאדיץ' ודוראל בן סעדון 9 שערים כ"א, סטפן צ'יריץ' 7 שערים. ביום שישי הבא (15:00) תצא באר שבע למשחק חוץ אצל מכבי ראשון לציון של האקס אלדר שיקלושי.
מכבי דימונה שהחליפה מאמן בשבוע שעבר קיוותה לצאת לדרך חדשה ונשארה צמודה במשחק החוץ שלה מול מכבי קריית מוצקין ואפילו הובילה במחצית, אבל הקבוצה הצפונית לחצה על הדוושה בתחילת המחצית השנייה כדי לברוח לדרומיים בדרך לניצחון 27:32 כשדימונה סופגת הפסד חמישי העונה ו-24 רצוף (כולל העונה שעברה) כשהיא עדיין ללא נקודה. בשבוע הבא (שישי, 14:00) תארח דימונה את הפועל ראשון לציון.