עם שלושה הפסדים בשלושת מחזורי הפתיחה של העונה יצאה היום (שישי) מ.כ. באר שבע למשחק חוץ מול עירוני רחובות שגם היא עדיין לא צברה נקודות. הקבוצה של אבנר דרורי נאלצה להסתדר ללא עמית ויטקובסקי שסובל ממתיחה במפשעה ובר שוויפל שסובל מקרע ברצועה הצידית וייעדר עוד מספר שבועות.
1 צפייה בגלריה
(אבנר דרורי.יכול לחגוג. צילום: הרצל יוסף)
פתיחת המשחק היתה שייכת לאורחת. איליה סלאדיץ' וג'ורג'ה גולובוביץ' נכנסו לעניינים והובילו את באר שבע ליתרון 2:5 אחרי חמש דקות בלבד. סטפן צ'יריץ' עם שני שערים וליאור מדניק מעמדת הפיבוט קבעו 7:11 אחרי 17 דקות. הזר החדש של המארחת ווק פרוביץ' שמר אותה בתמונה אבל עומר סימון עם כמה הצלות טובות שמר על היתרון.
ליאור מדניק במשחק מצוין קבע 9:13 אחרי 23 דקות ואיליה סלאדיץ' יחד עם ירדן פרנקו מהפינה דאגו להגדיל את היתרון. עומר סימון עם עוד עצירה יפה קבע את תוצאת המחצית. 10:15 לבאר שבע.
קראו גם:
עומרי נדלר הורחק במחצית השנייה, אבל רחובות לא ויתרה. ווק פרוביץ' וסטפן שפונצ'יץ' קיזזו את הפיגור ל-21:19 לקראת הכניסה לעשר הדקות האחרונות. שערים של ליאור מדניק ואיליה סלאדיץ' קבעו 19:24 שמונה דקות לסיום. ווק פרוביץ' ודין פרלוב צימקו לשער אחד בלבד 25:24. איליה סלאדיץ' כבש דין פרלוב צימק אבל עומר סימון והקורה במהלך האחרון של רחובות היו שם כדי להציל אותה. בסיום: 25:26 לבאר שבע שמשיגה ניצחון ראשון העונה.
במכבי דימונה, הקבוצה שהיתה חופשית במחזור היום, בוצע כבר שינוי בעמדת המאמן, כאשר הקרואטי קספר ביליץ' סיים את דרכו בעקבות חילוקי דעות עם ההנהלה. מי שיחליף אותו לפחות זמנית הוא המאמן הסרבי איגור סולוביץ', שעובד במחלקת הנוער של המועדון והדריך בעונה שעברה את קבוצת הבוגרים של הפועל ערד.