:הפועל באר שבע בכדורסל ניסתה לחולל היום (שישי) סנסציה גדולה כשהתארחה בהיכל 'מנורה מבטחים' אצל האלופה, מכבי תל אביב. המאמן רמי הדר שניסה להשכיח את התבוסה בתחילת השבוע להפועל ירושלים עלה בחמישייה עם אמיר בל, ספנסר וייס, כיילב אגאדה, עמית זיס ואריק גריפין.
2 צפייה בגלריה
רמי הדר. מחפש ניצחון היסטורי
רמי הדר. מחפש ניצחון היסטורי
רמי הדר. מחפש ניצחון היסטורי
(צילום: עוז מועלם)
אריק גריפין פתח את המשחק עם שתי נקודות אבל עוז בלייזר וסקוטי ווילבקין פתחו מבערים ולא נתנו לאורחת להיכנס למשחק. כבר אחרי ארבע דקות של כדורסל הצהובים עלו ל-4:15 ואילצו את רמי הדר לקחת פסק זמן. אריק גריפין עם שתי נקודות צימק אבל סקוטי ווילבקין העלה ל-9:22 ואות'לו האנטר ועוז בלייזר המשיכו את החגיגה בדרך ל-11:26, דראגן בנדר עם שלשה מצד אחד וטראוויס ווריק מצד שני חתמו את הרבע הראשון ב-15:29 לצהובים.
קראו גם:
טיילור דורסי פתח את הרבע השני עם שלשה, ג'יימס בנקס הגיב עם נקודה מהקו ושתי הקבוצות לא הרבו לקלוע ברבע השני עד שכיילב אגאדה הוסיף עוד שתי נקודות מהעונשין. יאניס ספרופולוס העלה את המחליפים אבל האדומים לא הצליחו לצמק עד שאריק גריפין קלע שלשה וטראוויס ווריק הוסיף עוד אחת, צימק ל-40:27 וגרם לספרופולוס לקחת פסק זמן. דורי סהר עם סל ועבירה ועוז בלייזר שוב הגדילו את ההפרש וסקוטי ווילבקין סגר את המחצית הראשונה ביתרון שיא לצהובים, 31:53.
2 צפייה בגלריה
כיילב אגאדה (משמאל) מול סקוטי ווילבקין. לא כוחות
כיילב אגאדה (משמאל) מול סקוטי ווילבקין. לא כוחות
כיילב אגאדה (משמאל) מול סקוטי ווילבקין. לא כוחות
(צילום: עוז מועלם)
אות'לו האנטר פתח את הרבע השלישי עם שתי נקודות אבל ריצת 0:10 של האדומים בהנהגת אריק גריפין, אמיר בל וטראוויס ווריק הורידו את ההפרש ל-14, 41:55. ג'ון דיבתולומאו עצר את הריצה של באר שבע עם שלשה ועוד שלשה שלו על הבאזר הגדילה שוב את ההפרש ל-18 ולמרות ניסיונות החזרה של האדומים, עוז בלייזר וג'ון דיברתולומאו קבעו 49:70 שלוש דקות לסיום הרבע. יובל זוסמן המשיך את החגיגה וג'ון דיברתולומאו סגר את הרבע השלישי עם 53:79 לצהובים.
עידן אלבר ועוז בלייזר קבעו 29 הפרש בתחילת הרבע האחרון, טראוויס ווריק וספנסר וייס קלעו וכיילב אגאדה קבע 66:90 למארחת חמש דקות לסיום המשחק. אגאדה המשיך לשפר את הסטטיסטיקה האישית שלו, אבל ג'ון דיברתולומאו ובעיקר אחוזים נוראיים מעבר לקשת של האדומים סגרו את המשחק. בסיום: 74:100 למכבי תל אביב ובאר שבע יורדת לראשונה העונה למאזן שלילי.
קלעו לבאר שבע: כיילב אגאדה 20 נקודות, אריק גריפין וטראוויס ווריק (8 ריבאונדים) 18 נקודות כ"א.
פורסם לראשונה: 14:41, 05.02.21