שלושה שבועות עברו מאז הפעם האחרונה שהיא שיחקה כדורסל, יצאה הערב (ראשון) הפועל באר שבע למשחק חוץ מול מכבי ראשון לציון. שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה ארבע פעמים כשבאר שבע ניצחה בליגה והיריבה גברה על האדומים פעמיים בליגה הבלקנית ופעם אחת בגביע. המאמן רמי הדר קיבל בחזרה את כיילב אגאדה שהחלים מקרע בשריר הירך האחורי, אבל הוא לא עלה בחמישייה ומי שפתח את המשחק היו אמיר בל, נטע סגל, ספנסר וייס, נתן ג'ורקוביץ' ואריק גריפין.
2 צפייה בגלריה
נתן ג'ורקוביץ' (משמאל) מול דריל מונרו. עלה בחמישייה
נתן ג'ורקוביץ' (משמאל) מול דריל מונרו. עלה בחמישייה
נתן ג'ורקוביץ' (משמאל) מול דריל מונרו. עלה בחמישייה
(צילום: ראובן שוורץ)
נטע סגל ואריק גריפין פתחו טוב והעלו את האורחת ל-2:5 מהיר אבל טריי לואיס השווה וגולן גוט התעורר לקראת סיום הרבע הראשון וקבע 10:14 למארחת שתי דקות וחצי לסיום הרבע. דריל מונרו ואקיל מיצ'ל הגדילו את ההפרש וכיילב אגאדה קלע נקודות ראשונות כדי לסגור את הרבע הראשון ב-14:21 לראשון לציון.
קראו גם:
פתיחת הרבע השני הייתה כולה של המארחת. טריי לואיס ואקיל מיצ'ל קבעו 14:26 לפני שעמית זיס הוריד מהקו. מכאן והאלה רק הכתומים היו על המגרש כשנועם אביבי וגולן גוט סגרו ריצה של 2:12 כדי לעלות את המארחת ל-16:33.
נגמר? ממש לא. באר שבע יצאה לריצה משלה עם נתן ג'ורקוביץ', כיילב אגאדה וספנסר וייס שניצלו עד תום איבודי כדור של המארחת כדי לנגוס בהפרש ושתי נקודות של ג'יימס בנקס סגרו ריצה מדהימה של 0:18 בדרך ליתרון של האורחת. נועם דברת קלע שלשה אבל אמיר בל ושלשה על הבאזר של עמית זיס קבעו 37:39 לבאר שבע במחצית.
2 צפייה בגלריה
כיילב אגאדה (משמאל) מול גולן גוט. הוביל ריצה משוגעת
כיילב אגאדה (משמאל) מול גולן גוט. הוביל ריצה משוגעת
כיילב אגאדה (משמאל) מול גולן גוט. הוביל ריצה משוגעת
(צילום: ראובן שוורץ)
אקיל מיצ'ל השווה בפתיחת המחצית השנייה אבל ג'יימס בנקס ונתן ג'ורקוביץ' החזירו את היתרון לבאר שבע. איל מיצ'ל שוב השווה וגולן גוט החזיר את היתרון לכתומים אבל כיילב אגאדה עם שלשה קבע שוויון 47:47. כיילב אגאדה התעורר עם ארבע נקודות רצופות יחד עם שלשה של אריק גריפין ועוד שתי נקודות של אגאדה קבעו 48:56 לבאר שבע בסיום הרבע השלישי.
טריי לואיס פתח את הרבע האחרון עם שתי נקודות אבל כיילב אגאדה החזיר מהעבר השני. דריל מונרו צימק לארבע בלבד, אבל ספנסר וייס קלע שלשה חשובה כדי לקבוע 54:61 שש דקות לסיום. ג'יימס בנקס קלע עוד שתי נקודות חשובות, אבל נמרוד טישמן הגיב בצד השני. אמיר בל עם שלשה גדולה העלה ל-59:68 שתי דקות וחצי לסיום. ספנסר וייס עם סל ועבירה קבע את תוצאת הסיום: 62:70 לבאר שבע שמשיגה ניצחון ליגה שני העונה על מכבי ראשון לציון.
קלעו לבאר שבע: כיילב אגאדה 18 נקודות (6 חטיפות), ספנסר וייס 11 נקודות, עמית זיס 10 נקודות, אריק גריפין 9 נקודות, ג'יימס בנקס 8 נקודות. ביום שני הבא (1.2) תצא באר שבע למשחק חוץ מול מחזיקת הגביע, הפועל ירושלים.