אחרי הניצחון בשבוע שעבר על מכבי ראשון לציון וארבעה ימים לפני המשחק מול מכבי תל אביב, יצאה הערב (שני) הפועל באר שבע בכדורסל למשחק חוץ מול מחזיקת הגביע, הפועל ירושלים במטרה להשיג ניצחון היסטורי בבירה. המאמן רמי הדר עלה בחמישייה עם אמיר בל, ספנסר וייס, כיילב אגאדה, אריק גריפין וג'יימס בנקס.
2 צפייה בגלריה
כיילב אגאדה. באר שבע מחפשת ניצחון היסטורי בבירה
כיילב אגאדה. באר שבע מחפשת ניצחון היסטורי בבירה
כיילב אגאדה. באר שבע מחפשת ניצחון היסטורי בבירה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
כיילב אגאדה פתח את המשחק עם שתי נקודות ושלשה נוספת שלו העלתה את האורחת ל-5:7. טיישון תומאס השווה וסולימאן בריימו העלה את ירושלים ל-7:9 שש דקות לסיום הרבע הראשון. ספנסר וייס בשלשה הפך את התוצאה ושלשה נוספת של אריק גריפין קבעה 12:16 לאורחת. עידן זלמנסון ואדם אריאל סגרו ריצה של 0:7 עד שטראוויס ווריק עם חמש נקודות רצופות החזיר את היתרון ושלשה של אדם אריאל סגרה את הרבע הראשון ב-21:22 לירושלים.
קראו גם:
טיישון תומאס פתח את הרבע השני עם שתי נקודות ומלקולם היל הגדיל ל-23:27, כריס קרמר כבר הפך את היתרון של המארחת לשש ואילץ את רמי הדר לקחת פסק זמן שבע דקות למחצית. כיילב אגאדה צימק עם שלשה אבל תמיר בלאט החזיר מהעבר השני. עידן זלמנסון כבר קבע 28:37 למארחת אבל כיילב אגאדה התעורר. מלקולם היל קבע יתרון דו ספרתי, 30:40 שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה. אריק גריפין צימק אבל תמיר בלאט וג'אמיל ווילסון החזירו את ההפרש לדו ספרתי וסיימו את המחצית ביתרון 37:48 למארחת.
פתיחת המחצית השנייה הייתה כולה של המארחת שרצה ל-0:7 בזכות סולימאן בריימו וכריס קרמר שפתחו יתרון 18, 37:55. אריק גריפין קלע זריקת עונשין וספנסר וייס הוסיף שלשה אבל טיישון תומאס הגדיל ל-41:60. תמיר בלאט ועידן זלמנסון המשיכו את התנופה של המארחת ושלשה של תמיר בלאט ועוד אחת של אדם אריאל סגרו את הרבע השלישי ב-46:74 לירושלים, רבע שבו באר שבע קלעה תשע נקודות בלבד.
2 צפייה בגלריה
אריק גריפין (מימין). רבע שלישי נוראי של האורחת
אריק גריפין (מימין). רבע שלישי נוראי של האורחת
אריק גריפין (מימין). רבע שלישי נוראי של האורחת
(צילום: אלכס קולומויסקי)
ברבע האחרון שהיה לפרוטוקול בלבד שלשה של אדם אריאל הקפיצה את ההפרש מעל 30. כיילב אגאדה עמית זיס וטראוויס ווריק צימקו מעט אבל עידן זלמנסון סגר עניין. בסיום: 66:94 משפיל מבחינתה של הפועל באר שבע בהיכל הארנה.
קלעו לבאר שבע: כיילב אגאדה 17 נקודות (7 ריבאונדים), אריק גריפין 10 נקודות, טראוויס ווריק ועמית זיס 7 נקודות כ"א. ביום שישי (13:00) תצא הפועל באר שבע למשחק חוץ מול האלופה, מכבי תל אביב.