עכשיו זה סופי. הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת עוזבת את המועדון. למרות הלחצים הרבים שהופעלו עליה בשבועות האחרונים החליטה ברקת לעזוב אחרי 13 שנה. הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, יקבל ייפוי כוח לנהל את הקבוצה ולאחר מכן ביחד עם דירקטוריון עצמאי שימונה מתחילת העונה הבאה ועד למציאת רוכש, הנאמן והדירקטוריון יגבשו תכנית להכנת הקבוצה לעונה הבאה תוך איזון תקציבי.
2 צפייה בגלריה
אלונה ברקת. היא תעשה סיבוב פרסה?
אלונה ברקת. היא תעשה סיבוב פרסה?
אלונה ברקת. החלטה סופית
(הרצל יוסף)
ברקת נפרדה לאחר תקופה שבה השקיעה במועדון למעלה מ-200 מיליון שקל, והביאה אותו לתור הזהב של שלוש אליפויות רצופות והישגים רבים באירופה. ההחלטה להיפרד באה בעקבות סירוב השחקנים לקצץ 30% משכרם עד תום העונה הבאה לאור המשבר הכלכלי שפקד את כולם בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.
השחקנים אמנם הודיעו בשבוע האחרון שהם מקבלים את המתווה, אבל לדברי אלונה ברקת הסירוב הראשוני הוכיח לה שאין יותר אמון בינה לבין השחקנים והוביל למסקנה שעליה לסיים את דרכה במועדון ולהעביר אותו לידי בעלים חדשים. עד לתום העונה הנוכחית ישמש אסי רחמים כמנכ"ל המועדון והנאמן עו״ד יצחק יונגר כיו"ר המועדון.
למרות שהחליטה להיפרד, הבטיחה ברקת כי בכפוף ליישום תכנית תקציבית מאוזנת היא תעניק למועדון תרומה כספית בהיקף של 5 מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ב"ש. הפיתרון בדרך
שחקני הפועל ב"ש. הפיתרון בדרך
שחקני הפועל ב"ש. הסכימו למתווה
(עוז מועלם)
״חשוב לי להבהיר שלא החלטתי את מה שהחלטתי כדי לכופף את הידיים של אף אחד. נתתי הצעה שהייתה מהנדיבות בליגה ובמשק בכלל ובדרך הבנתי ברגע אחד את מה שהיה עליי להבין הרבה קודם - שאיבדתי את חדר ההלבשה", סיפרה ברקת, "אני ציפיתי שהשחקנים יתנו בי אמון ויבינו שאני פועלת לטובת המועדון ולטובתם האישית. הם בחרו אחרת וזו זכותם. בשבוע שעבר קיבלתי מסמך רשמי עם חתימות של השחקנים על מתווה החרום שהצעתי כדי לצלוח את משבר הקורונה. אני מאוד מעריכה את הצעד הזה אבל עדיין מתקשה להתגבר על מה שהלך לאיבוד – הלב והנשמה.״
למרות הכל, ברקת הודתה לשחקנים, למאמנים, לעובדים, לראש עיריית באר שבע ולאוהדים: "אני יודעת שאתם האוהדים תמשיכו לתמוך במועדון ביתר שאת כדי שהפועל באר שבע תדע ימים יפים גם בעתיד. אני אוהבת אתכם מכל לבי ותמיד תישארו עבורי עמוק בנשמה בכל אשר אפנה.״
פורסם לראשונה: 09:33, 13.04.20