רשת 'מחסני השוק', שבבעלות משפחות נעמן וכהן, הודיעה הבוקר (ראשון) על הארכת הסכם החסות הראשית לקבוצת הכדורגל הפועל באר-שבע, והרשת תעניק חסות לקבוצה גם בעונה שבפתח. זו העונה השנייה שהרשת תהיה נותנת החסות הראשית של הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
אלונה ברקת יחד עם שלום נעמן מ'מחסני השוק'. הרשת הבאר שבעית תמשיך להתנוסס על חולצות השחקנים
אלונה ברקת יחד עם שלום נעמן מ'מחסני השוק'. הרשת הבאר שבעית תמשיך להתנוסס על חולצות השחקנים
אלונה ברקת יחד עם שלום נעמן במעמד החתימה. "באר שבעי בוחר באר שבעי"
(צילום: הפועל 'מחסני השוק' באר שבע)
במסגרת ההסכם שנחתם, יתנוסס לוגו הרשת על גבי מדי השחקנים, כאשר גם העונה, כמו בעונה שעברה, במשחקים אשר יערכו בשבת לא יופיע שם הרשת על מדי הקבוצה ולא יכרזו בכריזה את שם נותנת החסות.
עוד סוכם, כי 'מחסני השוק' תהיה אחראית גם על הזנתם של שחקני הקבוצה בליווי תזונאית המועדון, באמצעות קטגוריית האוכל הביתי המוכן שלה - "המטבח של ג'ולי".
2 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל (משמאל). באר שבע תפתיע?
שגיב יחזקאל (משמאל). באר שבע תפתיע?
שגיב יחזקאל עם חולצת 'מחסני השוק'. הלוגואים יתנוססו על החולצות, אך לא במשחקים בשבת
(צילום: עוז מועלם)
מהנהלת רשת 'מחסני השוק' נמסר: "כחלק מפעילותנו לקהילה, חשוב לנו לעודד ערכים של עשייה וחתירה למצוינות בענף הספורט. בחרנו גם העונה להמשיך בנאמנותנו למועדון, ולעמוד מאחורי העיר ותושביה, על אף התקופה המאתגרת בשנת הקורונה, בה משחקי הקבוצה התקיימו ללא קהל וללא האצטדיון הביתי.
"החלטנו לשים את הבאר-שבעיות שלנו במרכז הבמה, כשהמוטו המוביל הוא באר-שבעים בוחרים באר-שבעי, כחלק מגאוות יחידה. אנו מברכים את אלונה ברקת על חזרתה לקבוצה, ובטוחים כי בשיתוף פעולה מלא וסינרגטי בין הצדדים, צפויה לנו עונה מעניינת ופורה במיוחד".
אלונה ברקת: "אנו שמחים להמשיך עונה נוספת יחד עם נותנת החסות הראשית שליוותה אותנו בעונה החולפת. משפחות נעמן וכהן חולקת עם המועדון ערכים משותפים של עבודה קשה, צניעות, מסירות וכמובן גאווה באר-שבעית. אני מודה להם על התמיכה והמשך שיתוף הפעולה בדרך בה אנו מאמינים, ומאחלת לכולנו עונה מוצלחת ומרגשת".