קבוצת צרפתי שמעון מאכלסת עוד בניין בפרויקט "צרפתי בנאות הדרים" שהיא בונה בשכונת נאות הדרים החדשה בבאר שבע.
1 צפייה בגלריה
פרויקט "צרפתי בנאות הדרים" בבאר שבע
פרויקט "צרפתי בנאות הדרים" בבאר שבע
פרויקט "צרפתי בנאות הדרים" בבאר שבע
(צילום: צרפתי שמעון)

מדובר בבניין השני בפרויקט, בן 16 קומות ובו 62 יח"ד חדשות, בתמהיל מגוון של דירות 3-5 חדרים ופנטהאוזים עם מרפסות גינה תלויות בכל דירה. הבניין הראשון כבר אוכלס, וכלל גם הוא 62 יח"ד ב-16 קומות.
הפרויקט כולו נבנה במספר שלבים וכולל כ-600 יח"ד בבניינים בני 14-20 קומות. החברה משווקת כיום את המגדל החמישי בפרויקט שיתנשא ל-20 קומות עם 73 יחידות דיור בתמהיל מגוון של דירות בנות 3, 4, 5 חדרים ופנטהאוזים. גולת הכותרת של הפרויקט הן מרפסות הגינה התלויות בשטח של כ-24 מ"ר בכל דירה כסטנדרט, הגינות התלויות משלבות בין החוויה האורבנית לטבע ירוק ופסטורלי.
השכונה צפויה להתפתח באופן מאסיבי בשנים הקרובות ותכלול את כל מוסדות הציבור והפנאי: בית ספר, גני ילדים, בתי כנסת, מרכז מסחרי לרווח דיירי השכונה ועוד. ע"פ עיריית באר שבע, קיימת תוכנית רחבת היקף לטיפול בתוואי נחל ב"ש, תוקם טיילת עם מקומות ישיבה לאורך גדותיו, עם מסלולי אופניים ושבילי הליכה, שתחבר את שכונת נאות הדרים לפארק הנחל, הכולל כבר היום אגם פסטורלי, גני משחק לילדים וספורטק עם מתקני כושר.

קראו גם:

אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון: "אנו מברכים את רוכשי הדירות במגדל השני בפרויקט שנכנסים בימים אלו לדירתם החדשה, ויזכו לחגוג בה את השנה החדשה. אנו מתקדמים עם בניית הפרויקט גם בימים אלה. לשמחתנו הפרויקט שהביא סטנדרט חדש לבאר שבע, עם הגינות התלויות, ואיכות הבנייה מהגבוהות בעיר, נהנה מביקושים גבוהים בקרב משפחות צעירות ומשפרי דיור מבאר שבע והסביבה".
שכונת נאות הדרים ממוקמת בצידה הדרום מזרחי של באר שבע, צמוד לשכונת נווה נוי ובסמוך למתחם סינמה סיטי, Yes Planet ומרכז הקניות Mall7, ובסמוך לצירי התנועה המרכזיים בעיר, לכביש 6 ובקרבה ליציאות הצפוניות והדרומיות מהעיר ולעיר הבה"דים. השכונה מתפרסת על פני כ-170 דונם ועתידה להכיל כ-1,200 משפחות.