קבוצת לוינשטיין החלה לשווק בימים אלה את פרויקט "לוינשטין־כלל" בבאר־שבע, מתחם משרדים ועסקים חדשני שהיא מקימה בשיתוף "כלל ביטוח ופיננסים" בלב הסיטי החדש של באר־שבע.
1 צפייה בגלריה
כך ייראה מרכז העסקים
כך ייראה מרכז העסקים
כך ייראה מרכז העסקים
(הדמייה: ויו פוינט)
הפרויקט כולל מגדל משרדים להשכרה בן 19 קומות עם שטחי מסחר ומבנה של חמש קומות חנייה. בנוסף, יבנו החברות בניין משרדים בן עשר קומות, שנועד לשימושה של עיריית באר־שבע. היקפו של הפרויקט מוערך ב־260 מיליון שקל.
קראו עוד>>
מגדל המשרדים "לוינשטין־כלל" תוכנן על ידי משרד האדריכלים "ברעלי לויצקי כסיף" והוא מציע להשכרה משרדים בגדלים שונים תוך גמישות תכנונית. המגדל יכלול לובי מפואר, מעליות מהירות וחדישות, מסעדות ובתי קפה, והוא ינוהל על ידי חברת ניהול שתספק שירותי ניהול, אחזקה וניקיון.
קבוצת לוינשטין תבצע את הפרויקט לאחר שזכתה במכרז של העירייה וחתמה על הסכם קומבינציה עם עיריית באר־שבע בשנת 2019.
הפרויקט משתרע על קרקע בשטח של כ־14.4 דונם עם תב"ע (תוכנית בניין ערים) מאושרת לבניית שטחי משרדים ומסחר בהיקף של 31 אלף מ"ר. הפרויקט ממוקם בסמוך לקריית הממשלה, היכל המשפט, תחנת הרכבת והתחנה המרכזית ובית החולים "אסותא" ההולך ונבנה בימים אלה.
לדברי אורי פליישמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת לוינשטין, "באר־שבע נהנית בשנים האחרונות מתנופת בנייה ופיתוח בדרכה להיות המטרופולין של הדרום. מרכז העסקים הראשי (מע"ר) בעיר מאכלס חברות ענק מהתעשייה המסורתית, וכן מתחומי ההיי־טק והסייבר, ואנו צופים כי מגמה זו תמשיך ותתחזק לאור הפיכתה של העיר באר־שבע למטרופולין ומעבר קריית המודיעין דרומה.
"פרויקט 'לוינשטין־כלל' הוא פרויקט אסטרטגי מבחינתנו, ואנחנו רואים בשותפות עם כלל ביטוח ופיננסים ובשיתוף הפעולה עם עיריית באר־שבע עוגנים להצלחת הפרויקט".
לעדכונים: חדשות באר שבע