השבוע הודיעה חברת "משה אביסרור ובניו" על תחילת שיווק של בניין בוטיק יוקרתי בפרויקט "אביסרור בנאות הדרים" בבאר־שבע.
1 צפייה בגלריה
פרויקט אביסרור בנאות הדרים
פרויקט אביסרור בנאות הדרים
פרויקט אביסרור בנאות הדרים
(הדמיה: יח"צ)

בניין הבוטיק בפרויקט הוא בן שש קומות בלבד והוא מציע דירות יוקרה בנות שלושה עד שישה חדרים גדולים ודירת פנטהאוז על קומה שלמה.
מחירה של דירת שלושה חדרים בגודל של 82 מ"ר עומד על 1.47 מיליון שקלים, כשהדירה כוללת גם מרפסת שמש בשטח של 11 מ"ר וגינה תלויה בשטח של 9 מ"ר.
"לאחר הצלחת מכירה של מעל ל־50 אחוז מהפרויקט", מציין יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק בחברת "אביסרור משה ובניו", "אנו שמחים לפתוח למכירה את בניין הבוטיק בפרויקט, בו מוצעות למכירה דירות 3־6 חדרים ודירת פנטהאוז גדולה ומרווחת המשתרעת על פני כל הקומה בשטח של 200 מ"ר ועוד 90 מ"ר מרפסת. השכונה החדשה מבוקשת בעיקר בקרב זוגות צעירים, בין היתר הודות למיקום האידיאלי והנגיש".
הפרויקט "אביסרור בנאות הדרים", הממוקם בסמוך למתחם "סינמה סיטי" ו"יס פלאנט" בבאר־שבע ובצמוד לשכונת נווה נוי, כולל 550 יחידות דיור ב־14 מגדלים. גולת הכותרת של הפרויקט הן המרפסות התלויות - סטנדרט חדש לראשונה בבירת הנגב ובאזור הנגב בכלל.

קראו גם:

מחברת "אביסרור משה ובניו" נמסר השבוע כי ששת הבניינים הראשונים בפרויקט כבר נמכרו במלואם ובנייתם מתקדמת. הבניינים השביעי והשמיני, שבהם 44־48 דירות, נמצאים בשלבי בנייה מתקדמים, ונמכרו בהם, על פי הודעת החברה, כבר למעלה מ־50 אחוז מהדירות. שני הבניינים הראשונים בפרויקט כבר אוכלסו ובקרוב, כך נמסר, יאוכלסו שני בניינים נוספים.