השלב השני של פרויקט concept4u בשכונת "סיגליות" בבאר־שבע יוצא לדרך. במסגרת השלב הראשון של הפרויקט כבר שווקו ואוכלסו 284 יחידות דיור, וכעת הוחל בשיווק השלב השני של הפרויקט שמוקם על ידי חברת "אורון נדל"ן".
1 צפייה בגלריה
כך ייראה שלב ב'
כך ייראה שלב ב'
כך ייראה שלב ב'
(הדמיה: אורון נדל"ן)
שלב ב' של הפרויקט כולל שני בנייני מגורים, המתוכננים למגורי משפחות צעירות, ובמסגרתו ייבנו 152 יחידות דיור, בהן דירות בנות ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ודופלקס.
על פי תמהיל הבנייה, דירת ארבעה חדרים תשתרע על שטח של 111 מ"ר, דירת חמישה חדרים על שטח של 130 מ"ר, דירת גן בת ארבעה חדרים על שטח של 121 מ"ר ובתוספת של 149 מ"ר, דירת גן בת חמישה חדרים תשתרע על שטח של 136 מ"ר בתוספת 151 מ"ר, ודירות דופלקס ישתרעו על שטח של 152 מ"ר בתוספת מרפסת בשטח של החל מ־157 מ"ר. מחירם ההתחלתי של הדירות עומד על 1.6 מיליון שקל.

קראו גם:

מחברת "אורון נדל"ן" נמסר כי כחלק מה"פריסייל" בפרויקט יוצאת החברה במבצע מיוחד למשך חודש עם הטבות ייחודיות לחברי מועדון "בהצדעה" ו"ביחד בשבילך". במסגרת המבצע יזכו הרוכשים לקבל הנחה של שלושה אחוזים במחיר "פריסייל", וגם תשלום של 20 אחוז בחוזה בלבד ו־80 אחוז במסירת הדירה, וגם מחיר שאינו מוצמד למדד תשומות הבנייה.
אכלוס הפרויקט צפוי כ־28 חודשים מקבלת היתר הבנייה, אותו צפויה החברה לקבל בחודשים הקרובים.