הנגב פורח: תוכנית לבניית 246 יחידות דיור בבנייה רוויה בשכונת יוני נתניהו בדימונה מתגבשת ברשות מקרקעי ישראל ובמשרד הבינוי והשיכון.
1 צפייה בגלריה
בנייה בדימונה
בנייה בדימונה
בנייה בדימונה
(צילום ארכיון: הרצל יוסף)

בימים אלה פורסם מכרז פומבי מקוון במסלול "דיור במחיר מטרה" לרכישת זכויות חכירה לבניית אותן מאות יחידות דיור, כאשר המגרשים המשווקים במסגרת המכרז מיועדים למגורים בבנייה רוויה כחלק מתכנית "דימונה צפון מזרח" שלב ב' על כ־1,290 דונם בחלק הצפון מזרחי של העיר, על שלוחה מעל נחל דימונה.
המגרשים הללו הינם חלק משכונת מגורים בת כ־2,725 יחידות דיור בתמהיל דיור מגוון של דירות קטנות (עד 80 מ"ר), צמודי קרקע וקוטג'ים.
על פי התוכנית, יוקמו בשכונה קריית חינוך כלל עירונית עם בית ספר מקיף ויסודי בשטח של כ־208 דונם, תשתיות דרכים בשטח של כ־236 דונם, וכן יוקצו כ־583 דונם של שטחים פתוחים שיכללו פארק מרכזי בלב השכונה.

ירוחם: שכונת האירוסים מתפתחת


בנוסף לכך, פורסם בימים אלה על ידי רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון מכרז לרכישת זכויות חכירה בחמישה מתחמים בשכונת האירוסים בירוחם לבניית 382 יחידות דיור בבנייה רוויה למגורים.
המגרשים המוצעים במסגרת אותו מכרז הינם חלק משכונת מגורים בת כ־591 יחידות דיור בשכונת האירוסים, בחלקה הצפון מזרחי של ירוחם בשטח של כ־480 דונם.

קראו גם:

על פי התוכנית, יוקמו בשכונה אזורי מסחר ומשרדים, מוסדות ומבני ציבור ותשתית דרכים, לרבות חיבור נוסף של השכונה לדרך "הרב עובדיה יוסף" ושטחים פתוחים לטובת פרויקטים של פנאי ונופש.