שבוע של חום בלתי מרוסן עומד לפקוד אותנו בבירת הנגב. ואתם יודעים מה זה אומר: שעות חמות במיוחד בצהריים והצורך להיזהר ולשתות הרבה, בעיקר בימי חמסין. זו התחזית המלאה של השבוע.
1 צפייה בגלריה
פי איזה חום
פי איזה חום
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

כך נראה השבוע הזה, החם מהרגיל לעונה (שבה יש בדרך כלל 28-29 מעלות בשיא בבאר שבע): היום (א') יהיה בהיר וחם מאוד, עם טמפרטורה מקסימלית של 35 מעלות בצהריים. יורגש שרב של ממש עם סביבות 20 אחוז לחות במהלך היום. בלילה אפשר יהיה לנשום קצת עם 21 מעלות בלבד.
מחר, יום שני, מצב השרב רק יחמיר עם 36 מעלות בשיא, ולחות שתנוע בין 15 ל-25 אחוז במהלך היום. גם הלילה מתחמם ל-23 מעלות. בלילה החמסין יישבר מעט ויהיו רק 18 מעלות.
יום שלישי הוא היום הנעים - יחסית - של השבוע החם הזה, עם 33 מעלות בלבד, אבל עדיין חם למדי, החדשות הטובות הן שהלחות עולה לסביבות 30 אחוז בצהריים כלומר פחות שרבי ויותר סטנדרטי.
אבל לא למהר לשמוח כי כבר ביום רביעי הטמפרטורות מזנקות שוב ל-36 מעלות בצהריים, יום שרבי עם לחות נמוכה וחשש מהתייבשות בשעות המועדות, שימו לב.
השבוע יסתיים באקורד צורם במיוחד - לא פחות מ-38 מעלות ביום חמישי, שרב כבד מאוד עם לחות נמוכה שתצנח עד 15 אחוז בצהריים, שימו לב היטב היכן אתם מבלים את היום הזה.

קראו גם:

אז - בדקו היטב את המזגנים שלכם, ותהיו מוכנים לשבוע לא פשוט. בהצלחה.