כבישי הנגב גבו מחיר כבד ביממה האחרונה: שלושה בני אדם נהרגו וכעשרה נפצעו בשלוש תאונות, שתיים מהן התרחשו בכביש 25.
2 צפייה בגלריה
התאונה בכביש 25
התאונה בכביש 25
התאונה בכביש 25
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

התאונה האחרונה אירעה מעט לפני השעה 7 הבוקר (יום א'), כאשרשני כלי רכב התנגשו בכביש 25 סמוך לצומת רותם. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה דיווחו על גבר כבן 40 ללא סימני חיים, עם פציעה רב מערכתית וקבעו את מותו.
ארבעה נפצעו בתאונה, בהם גבר כבן 34 במצב קשה, עם חבלות בגפיים צעיר כהן 23 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים ו-2 במצב קל. פראמדיק מד"א אורי אבוטבול סיפר: "נהג אחד הרכבים היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום.

2 צפייה בגלריה
התאונה בכביש 25
התאונה בכביש 25
התאונה בכביש 25
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

"ארבעה נפגעים נוספים היו בהכרה מלאה בסמוך לרכבים כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבם יציב".
מהמשטרה נמסר כי כביש 25 נחסם לתנועה בשני הכיוונים ויש להישמע להנחיות השוטרים המכוונים את התנועה במקום.
זו היתה התאונה השנייה בתוך יממה בכביש 25. אתמול (שבת) בשעה 15:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על תאונת דרכים קשה בכביש 25 סמוך לצומת המחצבה.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה קבעו את מותה של אישה כבת 76. ארבעה נפצעו ופונו לבית החולים הדסה עין כרם וסורוקה, בהם שניים במצב בנוני ו- 2 במצב קל.
חובש רפואת חרום במד"א אביתר שרף סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונה קשה עם מעורבות 3 כלי רכב, מחוץ לאחד הרכבים שכבה אישה כבת 76 מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה.
"גבר כבן 68 שהיה איתה ברכב, היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בגפיים, לאחר טיפול בשטח פינינו אותו לבית חולים במצב בינוני, אישה כבת 30 מרכב אחר הייתה בהכרה מלא וסבלה מחבלות בבטן ובראש, פינינו אותה במסוק מד"א לבית חולים כשמצבה בינוני, גבר שהיה איתה ברכב פונה במצב קל, מהרכב השלישי צעיר בשנות העשרים פונה במצב קל".

קראו גם:

תאונה קשה נוספת אירעה אמש, עם צאת השבת: בשעה 20:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על אופנוע שנפגע מרכב בכביש 31 סמוך למחלף להבים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 25 ללא סימני חיים וקבעו את מותו. בתאונה היה גם פצוע מהרכב, שפונה במצב קל.
חובש רפואת חרום במד"א עלה אלהוזייל סיפר: "ראינו את רוכב האופנוע, גבר כבן 25, שוכב במרחק כ- 10 מטר מהאופנוע, עם חבלה רב מערכתית, כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".
סעו בזהירות!