לאחר שסיימה לשווק את פרויקט "באר־שבע טאצ'" בשכונת פארק הנחל בבאר־שבע ולאחר שכמעט כל 800 רוכשי הדירות בפרויקט נכנסו לדירותיהם, משיקה בימים אלה קבוצת "שובל" את פרויקט "צהלה בנגב", הכולל 153 יחידות דיור צמודי קרקע, מתוכם 110 יחידות דיור במסלול "מחיר למשתכן" והיתר בשוק החופשי.
בשוק החופשי תשווק קבוצת "שובל" כ־40 צמודי קרקע במגרשים בגודל של רבע דונם עד חצי דונם, מהם שש וילות חד משפחתיות ועוד 34 יחידות דו משפחתיות. גודל הבתים, בני שבעה חדרים, יהיה בין 160 ל־200 מ"ר עם חצרות בגודל שינוע בין 225 ל־540 מ"ר. 11 מיחידות הדיור בפרויקט יכללו גם בריכה צמודה.
1 צפייה בגלריה
פרויקט "צהלה בנגב"
פרויקט "צהלה בנגב"
פרויקט "צהלה בנגב"
(הדמיה: תור אדריכלים ואולאין הדמיות)
קראו גם:
לדברי ישי רוט, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת "שובל", "מעבר לעובדה שמדובר בכמה עשרות צמודי קרקע מתוך למעלה מ־5,000 יחידות דיור בשכונה, הייחודיות בפרויקט הוא בקהילתיות שהוא יוצר. מדובר במתחם מאוד יוקרתי כאשר כל מגרש הוא מתחם פרטי, מעין כפר זעיר בתוך שכונה גדולה, מה שיאפשר קהילתיות בכל מגרש".
מחירי הדירות צמודות הקרקע בפרויקט החדש נעים בין 2.7 ל־3.6 מיליון שקל, כאשר במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן" יעמוד מחירה של דירה על כ־1.7 מיליון שקל.
רוט מציין כי קצב מכירת הדירות בפרויקט באר־שבע טאצ' והעובדה שעד כה כמעט כל הדירות בפרויקט נמכרו הביאו את קבוצת "שובל" לגשת למכרז צמודי הקרקע מתוך הבנה ששכונת פארק הנחל תהפוך לאבן שואבת עבור משפרי דיור מבאר־שבע וסביבותיה, וכן למבקשים לרכוש דירות להשקעה.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב